Çeşmede küçük bir otelde 7 gündür resepsiyonistlik yapıyorum. Zaten senelerce burada yaşadım yabancısı değilim asla her neyse. Resepsiyondaki çocukla bir konu hakkında konuşuyorduk Ilıca plajı halk plajı ama nezih ben de giriyorum dedim nesi nezih ya geçen sene bizim pansiyona gelenler cüzdanını çaldırdı dedi ben de ben 9 senedir giriyorum tek girdiğim de oluyor asla bir şeyim çalınmadı dedim.
E sana bakıp bunda para yoktur demişlerdir dedi NE ALAKA? Ben yılın 2 ayı çalışıp 10 ayı nasıl yaşıyorum acaba bunu düşünemiyor mu. Ayağımda 6 binlik ayakkabı elimde iPhone hadi bunları da geçtim tanımadığı bir insan hakkında nasıl böyle konuşabilir insanlar? 7 gündür görüyor beni sadece? Ben de çıkıp parayla imanın kimde olduğu belli olmaz siz beni nereden tanıyorsunuz da konuşuyorsunuz dedim. Bu insanlar ne yaşıyor ya
E sana bakıp bunda para yoktur demişlerdir dedi NE ALAKA? Ben yılın 2 ayı çalışıp 10 ayı nasıl yaşıyorum acaba bunu düşünemiyor mu. Ayağımda 6 binlik ayakkabı elimde iPhone hadi bunları da geçtim tanımadığı bir insan hakkında nasıl böyle konuşabilir insanlar? 7 gündür görüyor beni sadece? Ben de çıkıp parayla imanın kimde olduğu belli olmaz siz beni nereden tanıyorsunuz da konuşuyorsunuz dedim. Bu insanlar ne yaşıyor ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer