İnsanlar bu hadsizliği kendisinde nereden görüyor ya?

Çeşmede küçük bir otelde 7 gündür resepsiyonistlik yapıyorum. Zaten senelerce burada yaşadım yabancısı değilim asla her neyse. Resepsiyondaki çocukla bir konu hakkında konuşuyorduk Ilıca plajı halk plajı ama nezih ben de giriyorum dedim nesi nezih ya geçen sene bizim pansiyona gelenler cüzdanını çaldırdı dedi ben de ben 9 senedir giriyorum tek girdiğim de oluyor asla bir şeyim çalınmadı dedim.
E sana bakıp bunda para yoktur demişlerdir dedi NE ALAKA? Ben yılın 2 ayı çalışıp 10 ayı nasıl yaşıyorum acaba bunu düşünemiyor mu. Ayağımda 6 binlik ayakkabı elimde iPhone hadi bunları da geçtim tanımadığı bir insan hakkında nasıl böyle konuşabilir insanlar? 7 gündür görüyor beni sadece? Ben de çıkıp parayla imanın kimde olduğu belli olmaz siz beni nereden tanıyorsunuz da konuşuyorsunuz dedim. Bu insanlar ne yaşıyor ya
İnsanlar bu hadsizliği kendisinde nereden görüyor ya?
Cevapla