Türkiye'miz Gelişmekte Olan mı Yoksa Az Gelişmiş statü'de mi?

Maalesef Az Gelişmiş
Maalesef Az Gelişmiş

Birleşmiş Milletler Türkiye'nin nasıl az gelişmiş olduğunu bilemez sosyo-ekonomik ve ekonomik açıdan en düşük ülkelerden farksız durumumuz. Ama ne diye Gelişmekte Olan Ülke konumunda zannediliyoruz. Sizce'de biz millet olarak daha böyle bir acı gerçeği bile bilmeyen zihniyetli memleketimiz olarak diğer birçok istatistiksel sonuçları ; (Yolsuzluk / GSMH / Küresel Servet Endeksi / İnsanı Gelişme Endeksi / IQ ortalaması / Sürdürülebilir Yaşam Standart durumu) bu Az gelişmiş uluslardan hiçbir farkı yok tamamen paşa paşa aynı.

(Peki ya size göre nasıl bu görüşüm?)

Güncellemeler
1 yıl
Hatta ülkemizin durumu Afganistan ve Burundi'den daha berbat hatta Para birimi en değersiz ve En çok medeniyeti işgal edilenden bile daha rezil bir hale geldi Türkiye.
Türkiye'miz Gelişmekte Olan mı Yoksa Az Gelişmiş statü'de mi?
Cevapla