Bir ülke kursanız adını ne koyardınız?

Ben SELEFİSTAN 🏴 koyardım! Selefilerin ve Selefiliğin ülkesi olarak☀️😎🏝️ Kesinlikle muhteşem bir ülke olurdu!😋🌈☀️⛰️⚔️🔥

Bir ülke kursanız adını ne koyardınız?
Cevapla