Kardeşimi affedemediğim için sıkıntı ben miyim?

Benim bir kardeşim ve 2 ablam var. Biz dört kardeşiz. Annemiz ve babamız ayrı. Babamız 'kötü, berbat bir baba, dolandırıcı, iki yüzlü, yalancı biri' olarak tasvir ettiğimiz biri. Ben, annem ve 2 ablam babamdan ne kadar nefret ediyorsak kardeşim de onu o kadar sever. Biz ona babamın yaptığı kötülük, saçmalık ve berbat şeyleri 3-4 anlatsak da o bunu umursamaz, bize inanmaz pek fazla ve bizi geçiştirir genelde. Benim migrenim var. Ve artık bana en az 5-6 tane ağrı kesici ve yine en az 6-7 tane migren ilacı etki etmiyor ayrıca genelde bir ay boyunca yani 30 günün 20-22 günü başım ağrır. Bu yüzden başım ağrıdığın da yapabileceğim yapabileceğim tek şey uyumak ve bitki çayı içmek oluyor. Ve sürekli de uyuyamayacım için uyumak pekte bir çözüm değil. Çünkü gün içinde ağrım geçsin diye uyursam bu sefer gece uyuyamıyorum ve bu daha kötü. Her neyse size neden kardeşimi affedemediğimi anlatayım. O gün evde sadece ben ve kardeşm vardık. Annem teyzemde, ablalarım ise arkadaşların da kalıyorlardı. benim başım cidden ağrıyordu ve kardeşim de yüksek sesle müzik dinleyip, o şarkıyı söylüyordu. Bende onu uyarmak için odasının kapısını çaldım. (onu bu konuda hep ama hep uyarırım hatta genelde onu bir ay içinde bu konuda 15 bazen 20 defa uyarırım ama o buna hâlâ devam eder) ve oda müziği durdurup kapıyı açtı. Bende onu bu konuda uyardım uzun bir şekilde başımın cidden ağrıdığını, durmasını ve müziği kapatmasını söyledim. Konuşmam boyunca birkaç kere lütfen de dedim. Ama o buna karşılık olarak bana 'Seninde hep başın ağrıyor zaten. Böyle migren mi olur, sen yalan söylüyorsun seni Yalancı Aptal' diyip göğsüme vurdu. Bense o gün ona o kadar kırıldım, içerlendim ve en çokta sinirlendim ki ama yine de sakinliğimi korudum. Ben gerçekten cidden gerekli değilse yalan söylememe taraftarı olan biriyim ve bu konuda hassasımdır. Tabi sana cidden çok gerekli ise fazla kötü bir etkisi olmayacak bir yalan söylenebilir ama sadece cidden önemli ve tehlikeli bir durumdaysan yalan söylemek doğum olur. Onun dışında asla onaylayacağım bir şey değildir yalan. Ona hiçbir şey demeden yanıma biraz para aldım ve evden çıkıp çok yakın bir arkadaşıma gittim. O gün onda kaldım. Bu olayın üstünden yaklaşık 2-2,5 hafta geçti. Ve ben hala kardeşime karşı soğuk yaptım onunla 2 hafta boyunca sadece 3-4 defa konuştum. O sonradan benden 2 kere özür diledi ve bana kendini affettirmeye çalıştı ve bir kere onu affetmem için resmen tehdit etti. (Ki bu affettirme şeyini annemin zoruyla yaptı. Annem ben onu 20 gün içinde affetmezsem onun kredi kartına el bir aylık koyacağını söyledi ve o olayın üstünden sanırım 16-17 gün geçti ) Ben onu asla ama asla affetmedim. Onu olabildiğince görmezden geldim. O da bir süre beni bırakıp takma maya başlayıp anneme bunu yapmaması için yalvarmaya resmen başladı. Ben onu hâlâ ama hâlâ bu konuda affedemiyorum sorun ben miyim? Sıkıntı sizce bende mi iyi beyler ve güzel hanımefendiler?

Kardeşimi affedemediğim için sıkıntı ben miyim?
Cevapla