20li yaşların ortasına gelip hic sevgilisi olmamak?

20 21 yaşında olsam kafaya takmiycam ama yirmilerin ortasindayim bu zamana kadar ne bir sevenim ne de sevgilim oldu. Cirkin misin diye sorabilirsiniz ama çirkin olduğumu düşünmüyorum normal güzellikte renkli gözlü bi kızım. Bugüne kadar beni oğluna isteyen birkac kadın ve instadan yazan birkac kisi dışında hiçbir hareketlilik olmadi depresyona girdim
20li yaşların ortasına gelip hic sevgilisi olmamak?
Cevapla