Erkekler ile arkadaşlık kurulması neden bu kadar zor?

Sadece arkadaşlık yani gezelim, tozalım, konuşalım, dertleşelim olsun istiyorum ama neden hemen flörte dönüştürürler anlayamıyorum. İstanbul'da yaşıyorum erkek çevrem hiç yok burada bile hiç bulamıyorum en çok olması gereken yer birde ama güvenemiyorum hemen flört aşamasına geçiyorlar🙄

Erkekler ile arkadaşlık kurulması neden bu kadar zor?
Cevapla