Erkeklerle niye arkadaş kalınamıyor, nerede hata yapıyoruz?

Genelleme yapmak istemiyorum ama kiminle arkadaşlık kursam uzun süreli bir dostluk olmuyor ve samimiyetim yanlış anlaşılıyor. Ki tek ben de değilim bunu yaşayan. Neden?

Erkeklerle niye arkadaş kalınamıyor, nerede hata yapıyoruz?
Cevapla