Evet çok meraklıyım sizin utunuzu bulasiginizi yıkamaya üstüne bir de ise gitmeyen beyler kendinize gelin kızlar zengin erkeklerle evlenmek ister sizinle değil siz kendinizi niye nimetten sandınız kii😂😘
Yani illa diz çöksün diye düşünmüyorum ama evlenme teklifi, düşünülmüş bir şekilde yapıldıysa -sadece büyük bi organizasyondan bahsetmiyorum- başlı başına güzel bi olay.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Normal ben sevdiğim kadına her zaman diz çökerim tabi ki de
Evliliğe ikna edilmesi gereken taraf erkek, kadınların en büyük hayali hedefi evlilik zaten ne olsun istiyordun :d
+1 diyorum
Evet çok meraklıyım sizin utunuzu bulasiginizi yıkamaya üstüne bir de ise gitmeyen beyler kendinize gelin kızlar zengin erkeklerle evlenmek ister sizinle değil siz kendinizi niye nimetten sandınız kii😂😘
Senle evlenmeyiz şansını başkasında dene
Saçmalama tipsiz
😘
Ogkkk
Erkekler biraz daha romantik olsun ortam kadın mutlu istiyor galiba o yüzden.
Ama çoğu kadın bunu yanlış anlıyor bence.
- Kadin ; Diz çöktü tamam bu benim kölem
E oho iyice değiştik rolleri, onu da ben yapacaksam evlenmiyorum ben 🥸
e hani eşittik
Eşitiz zaten djxjx
Mağarada yaşamıyoruz ya o devir geçti artık çok normal buluyorum. Yine de öylesi beni bulmasın lütfen. Yoksa sonsuza kadar bekar kalırımm.
Olabilir neden olmasın her daim erkek tarafı adım atmalı diye bir kural olduğunu düşünmüyorum.
Eğer bu da olursa erkekler etek giysin zaten yarisi top olmus yarısı da premsesiz diyo gerçek erkekler nerde?
buradaaa
Tamam gercek erkek sen bana diz çök 🙂
kleopatra olman lazım namümkünnn
Off reddettin diye aşırı seksi geldin gözüme
Reddettiğim için değil zaten seksi ve albenisi yüksek bir insanım o yüzdendirr
Değilsin bu arada reddedince öyle oldu😂
ahhaha , tamam bundan sonra önüme geleni reddedeyim de bana saplantılı olsunlar bareee
Reddet bakalim sezar
O erkek sonra kendine nasıl erkek diyecek bunu çok merak ediyorum ama bence komik tatlı bir durum
İki tarafında diz çökmesini istemem sade ama akılda kalıcı bir teklif güzel olur.
İkisi için de diz çökmeyi saçma bulurum. Şekilciliğe hiç gerek yok.
Ahaha gayet normal geldi teo umarım sana da eden olur dihdkdjdd
Erkeğin diz çökmesi bile yeterince iticiyken bi de bu 🤮
Ederiz onu da bir boku beceremediğiniz için
ahahaha, ufak çaplı bir sitem sezdim. d
etmeniz lazım zaten hani biz eşittik 💅
Ufak değil büyük. Her konuda eşit değiliz aşko.
Erkekler mi prenses sokakta gtünü ve burnunu karıştıran, tüküren şempaze kılıklı erkekler görüyorum.
Yani illa diz çöksün diye düşünmüyorum ama evlenme teklifi, düşünülmüş bir şekilde yapıldıysa -sadece büyük bi organizasyondan bahsetmiyorum- başlı başına güzel bi olay.
Saçma bir Erkek Allah’ın huzurunda diz çöker çökmem çöktürmem
Doğum işini de erkeklere itelersek süper olacak
Regl de iteleyin
Artık böyle devir değişti destekliyorum
evett artık kadınlar diz çöksün
Bizde seçeriz
@AliceMixfield bak ne Aliceler var 😛
Ohoooo evlenme teklfini de ben edeceksem evlenmeyelim bye
Yeni dünya düzeni diyorum
Onu da kaptırmayalım dur yapma :D
Saçma buluyorum
eşeklik bence saçma sapan diz çökmekte ne
Gerek yok evlenme teklifi saçma
Bi cukumuzun çıkmadığı kaldi
saçma
Beğenmedim bunuu
Diz çökmeden olabilir
bisey ifade etmiyo gibi
Olması gereken bu.
Gay misin
ben öyle bir şey mi yazmısım ahahaha
Etek de giy istersen, karı gibi davranmayi kesin bu ne
sussss, hani eşittik
He domaltalım o zaman sizi hadi
ahahahha