Kapanıp, 5 yıl sonra açılmış bir kadın toplumda nasıl görünür?

Kendisini çok sevdiğim bir ablam var. Kendisi 28 yaşında ve yaklaşık 5 yıldır türbanlı (bekar). Ancak bu hafta açıldığını duydum, bunun onun tercihi olduğunu, her haliyle güzel olduğunu savunuyorum. Çekirdek ailem de böyle düşünüyor, ancak uzak akrabalarım dedikoducu tipler diyebilirim. Ve şu anki gündemimiz çok saçma bir şekilde bu olay olduğu için nedense çevresinin nasıl düşüneceğini merak etmeden duramadım. Böyle bir durum yaşadınız mı, yardımcı olabilir misiniz?

Kapanıp, 5 yıl sonra açılmış bir kadın toplumda nasıl görünür?
Cevapla