Tüm dünya Türk erkeklerine hayranken Bizim tc kızları - nişan isterim - düğün isterim - balayı isterim - araba isterim - ev isterim - sıfır eşyalar isterim Diye diye milyonluk borca sokuyorlar çoğunun durumu iyi olmayan güzelim insanları !
Eee çocuk büyütelim , ev düzen kuralım dedim mi anayasa insan hakları Mahkemesine veriyorlar adamı 🤯
Genel olarak Hakkı yeniyor denemez, ama aralarında birçok haksızlığa uğrayan var hatta çoğunluğu da diyebiliriz, buna hem Türk kızları hem de Türk erkekleri de dahil yeterince kendi ırkımıza güzellik yakışıklılık anlamında değer vermiyoruz, nedense herkesin gözü dışarıda. Açıkçası ben gerçekten Türk erkeği dıında hiçbir erkek istemem, ona da zorluk çıkartmak istemem evlenirken her şeyi birlikte yaparız ikimiz birlikte çalışır ne gerekiyorsa birlikte üstesinden geliriz fakat şu var ki Türk erkekleri biz bu şekildeyken bile bize deccal gibi davranıyor, yabancı birisi ağzına etse bile el üstünde tutuyor aslında söylenecek çok şey var ama neyse gerçekten çok uzadı zaten