Bir şey yapamadım.. niye bu kadar iğrençler?

Geçen arkadaşımla otobüsteyim. Arkadaşım açık giyinmiş. Birden bi adam bana bakıyor dedi, sonrasında beni çekiyor sanırım dedi. Adama baktım gerçekten telefonu bize dönüktü. Ses etmedik, garip bi hiss oluşdu. Sanki biz suçluymuşuz gibi. Ses etsek kim adamın telefonun alıp bakardı ki..
Bir şey yapamadım.. niye bu kadar iğrençler?
Cevapla