Hamileyim teyzem bana bağırdı kavga ettik?

Ben ananeme bir şey söylemiştim o da gitmiş komşulara söylemiş. Ben de eve gelince anane ben sana güvendim niye söyledin dedim, teyzem bana bağırmaya başladı “Kadına niye hesap soruyorsun benim çocuğum öldü üzüntümü belli etmedim bi şey olcak diye “ bilmem ne diye bağırdı bana. 4 aylık hamileyim. Ben de ona bağırdım hala devam etti ben de s.. git yeter dedim arkamdan “Şımarık bilmem ne dedi saydırdı

çocugunu kaybetti 2 sene önce anlıyorum acısı cok büyük hala canlı tutuyo ama bu şekilde bana bağırma hakkını vermiyor. 4 aylık hamileyim 2 saattir ağlıyorum. Bir de 12 yasındaki oğlu duydu kavgayı diye oğlumun psikolojisi bozuldu diyor. asıl benim karnımdaki bebeğim hissetti benim üzüntümü. burada hamile kadını ağlatmış saatlerce. Asla konuşmayı görüşmeyi düşünmüyorum bir daha haksız mıyım?

Hamileyim teyzem bana bağırdı kavga ettik?
Cevapla