Ben ananeme bir şey söylemiştim o da gitmiş komşulara söylemiş. Ben de eve gelince anane ben sana güvendim niye söyledin dedim, teyzem bana bağırmaya başladı “Kadına niye hesap soruyorsun benim çocuğum öldü üzüntümü belli etmedim bi şey olcak diye “ bilmem ne diye bağırdı bana. 4 aylık hamileyim. Ben de ona bağırdım hala devam etti ben de s.. git yeter dedim arkamdan “Şımarık bilmem ne dedi saydırdı
çocugunu kaybetti 2 sene önce anlıyorum acısı cok büyük hala canlı tutuyo ama bu şekilde bana bağırma hakkını vermiyor. 4 aylık hamileyim 2 saattir ağlıyorum. Bir de 12 yasındaki oğlu duydu kavgayı diye oğlumun psikolojisi bozuldu diyor. asıl benim karnımdaki bebeğim hissetti benim üzüntümü. burada hamile kadını ağlatmış saatlerce. Asla konuşmayı görüşmeyi düşünmüyorum bir daha haksız mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer