Dedikleri doğru mu? Abartıyor mu? Kaçak yolla girme?

Kaçak yoldan amerikaya gitmek için para biriktiriyorum bu siteden birisiyle yazistim oda bana " saf saf iş yapma , kadın başına başına iş alırsın , büyük ihtimal meksika sınırından gidicen orası zaten kartel bölgesi , kartell senden belli bı para alıp seni geçirir , vermezsen geberir gidersin , saçma saçma davranma git başvurunu yap kabul edilirsen doğru düzgün git diyor...
Dedikleri doğru mu? Abartıyor mu? Kaçak yolla girme?
Cevapla