Yetiştirme yurdunda yetişmiş bir kızım.
18 yaşında lise son sınıftayken kendimden 6 yaş büyük birine aşık oldum. O, seni çalıştırmam evimin kraliçesi olacaksın dedi. Gözümü boyadı. Sıcak bir yuvamız olacak seni çok mutlu edicem dedi. Memurluk hakkımı kullanmadım. Yurttan çıkışımı yaptım üniversite sınavına hazirlanamadım doğru düzgün ilişkimiz yüzünden. Direk evlendik zaten. Memleketine götürdü. İlk 6 ay çok güzeldi sonra öğrendik ki kısırmış çocuğumuz olmayacakmış sorunlar çıktı kendini içkiye verdi şiddet uyguladı. 4 sene dayanabildim katlanabildim. Ailesi kimsem yok diye çok ezdi. En son borç harç meselesi yüzünden bıçaklandı öldü. Kendimi yapayalnız hissediyorum. Kalkıp Ankara 'da ki yurttan bir kiz arkadaşımın yanına geldim. Tekstilde işe girdim günlükçü olarak. Günlük 800 TL çalışıyorum. Sigortasız ama😞
Seneye sınava hazırlanmak üniversite okumak istiyorum. Sağlık alanında hemşire olur eczacı olur. Ama yaşım 23 olucak kendimi çok çaresiz ve geç kalmış gibi hissediyorum. Yapabilir miyim sizce? Sıfırdan başlamak için fazla mı yaşlıyım?
Sandım ki mutlu olucam değer görücem böyle hayal etmemiştim. Daha anlatacak çok sey var ama üstünkörü yazdım okuyup cevaplarsaniz sevinirim 🤲🏻
18 yaşında lise son sınıftayken kendimden 6 yaş büyük birine aşık oldum. O, seni çalıştırmam evimin kraliçesi olacaksın dedi. Gözümü boyadı. Sıcak bir yuvamız olacak seni çok mutlu edicem dedi. Memurluk hakkımı kullanmadım. Yurttan çıkışımı yaptım üniversite sınavına hazirlanamadım doğru düzgün ilişkimiz yüzünden. Direk evlendik zaten. Memleketine götürdü. İlk 6 ay çok güzeldi sonra öğrendik ki kısırmış çocuğumuz olmayacakmış sorunlar çıktı kendini içkiye verdi şiddet uyguladı. 4 sene dayanabildim katlanabildim. Ailesi kimsem yok diye çok ezdi. En son borç harç meselesi yüzünden bıçaklandı öldü. Kendimi yapayalnız hissediyorum. Kalkıp Ankara 'da ki yurttan bir kiz arkadaşımın yanına geldim. Tekstilde işe girdim günlükçü olarak. Günlük 800 TL çalışıyorum. Sigortasız ama😞
Seneye sınava hazırlanmak üniversite okumak istiyorum. Sağlık alanında hemşire olur eczacı olur. Ama yaşım 23 olucak kendimi çok çaresiz ve geç kalmış gibi hissediyorum. Yapabilir miyim sizce? Sıfırdan başlamak için fazla mı yaşlıyım?
Sandım ki mutlu olucam değer görücem böyle hayal etmemiştim. Daha anlatacak çok sey var ama üstünkörü yazdım okuyup cevaplarsaniz sevinirim 🤲🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer