22 yaşındayım. Bir derdim var. Bana yardımcı olur musunuz?

Yetiştirme yurdunda yetişmiş bir kızım.
18 yaşında lise son sınıftayken kendimden 6 yaş büyük birine aşık oldum. O, seni çalıştırmam evimin kraliçesi olacaksın dedi. Gözümü boyadı. Sıcak bir yuvamız olacak seni çok mutlu edicem dedi. Memurluk hakkımı kullanmadım. Yurttan çıkışımı yaptım üniversite sınavına hazirlanamadım doğru düzgün ilişkimiz yüzünden. Direk evlendik zaten. Memleketine götürdü. İlk 6 ay çok güzeldi sonra öğrendik ki kısırmış çocuğumuz olmayacakmış sorunlar çıktı kendini içkiye verdi şiddet uyguladı. 4 sene dayanabildim katlanabildim. Ailesi kimsem yok diye çok ezdi. En son borç harç meselesi yüzünden bıçaklandı öldü. Kendimi yapayalnız hissediyorum. Kalkıp Ankara 'da ki yurttan bir kiz arkadaşımın yanına geldim. Tekstilde işe girdim günlükçü olarak. Günlük 800 TL çalışıyorum. Sigortasız ama😞
Seneye sınava hazırlanmak üniversite okumak istiyorum. Sağlık alanında hemşire olur eczacı olur. Ama yaşım 23 olucak kendimi çok çaresiz ve geç kalmış gibi hissediyorum. Yapabilir miyim sizce? Sıfırdan başlamak için fazla mı yaşlıyım?
Sandım ki mutlu olucam değer görücem böyle hayal etmemiştim. Daha anlatacak çok sey var ama üstünkörü yazdım okuyup cevaplarsaniz sevinirim 🤲🏻
22 yaşındayım. Bir derdim var. Bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla