Siğil sorunu yaşıyorum ne yapmam lazım lütfen yardım edin?

Elimde bir siğil olmuştu tamda tırnağımın kenarında önce geçer diye bir şey yapmadım sonra baktım geçmiyor dermatoloğa gittim. elime Kriyoterapi uyguladı ama her uyguladığında düşüyor düşmesinede hiçbir şey olmamış gibi aynı şekilde yeniden oluyor kaç kez aynı şekilde gittim her zaman aynı senaryo işin kötüsü elimin diğer yerlerinede bulaştı önceden 1 taneyken artık 9-10 tane doktor diyorki sabır et ben sabır ediyorum etmesinede her geldiğimde bir öncekinden daha kötü oluyor üstüne yapılan yerde düzelmiyor ben ne yapıcam bıktım bu sorundan ameliyat falanmı olsam diye düşünüyorum artık lütfen bilen biri varsa bir şey söylesin.

Siğil sorunu yaşıyorum ne yapmam lazım lütfen yardım edin?
Cevapla