Yoğun ve moralsiz geçen bir günün ardından doğum günümden bir gün önce güzel bir hediye alan ailem sağolsun mutlu ve huzurluyum.
İyi ki varlar..
İşin garibi kutlama falan yapmadığımdan doğum günüm olduğunu dahi unuttum :)
Umarım sizinde keyfiniz gıcırdır. İyi geceler millet.
İyi ki varlar..
İşin garibi kutlama falan yapmadığımdan doğum günüm olduğunu dahi unuttum :)
Umarım sizinde keyfiniz gıcırdır. İyi geceler millet.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doğum günün kutlu olsuuuuuun. Dün fena değildi ama ben bugüne sanırım uykusuz başlıyorum hiç hoş değil.
Çok teşekkür ederim 😌
Mutluluk ve mutsuzluk hissetmeyeli çok uzun zaman oldu. Yorgun kapatıyorum diyelim.
Bugün enerjim bomba xcxcxx
Her günüm bir öncekinden daha iyi kapanıyor ")
Mutsuz.
Düzelir inşallah dostum.
Ağrılı geçiyor
Değisiyo
kapatamadım hala
Mutsuz
Mutluyum şu an
Mutlu kapattım.
Hep mutluyum
Ortaya karışık
Keyfim yerinde
Mutsuz