İlişkimizde ona tapıyor, özgüvenini yükseltecek şeyleri yapıyorum. Yanımda erkek değil "adam" gibi hissetmesini sağlıyor sürekli övüp ilgi gösteriyorum. Bir dediği iki olmuyor, tabi bazen tartışmalarımız da olmuyor değil. Konuya geçelim; sanki beni sürekli yeriyor ya da ben fazla irdeliyorum, bilemiyorum. Bugün mesela; "kız kardeşimden ayakkabı satın alıyorum 37, 38" dedim. İş yerinde çalışırken ayaklarım şişiyor diye bazen 40'da giyiyorum, ki morarmasın, hareketimi kısıtlamasın. Durdu baktı şöyle dedi ki "senin ayakların o kadar değildir, fırıncı küreği, bebek mezarı" dedi. Takmadım. Baktı baktı, güldü; dedi ki aşkım sinirlenmeni bekliyorum" bende ona "niye sinirlenecekmisim ki beden benim, sen söylersin ama yargıyı verecek olan benim" dedim. Sarıldı sonra. Fakat bundan önceki şeyler de var mesela
-Ayda 2-3 kere kuaföre giderim, tüylerimi kuaförde aldiririm ben alınca canım çok yanıyor, süresini beklerim, kuaföre beni götürünce aşkım bıyıkların çıkmış,
-Kollarima ağda vaktinin gelmesini beklerim kollarıma bakıp süzdükten sonra eliyle işaret yapar, yarın alicam zaten derim
-Sen niye bu kadar makyaj yapıyorsun iş görüşmesine gideceksin zaten ne gerek var gibi söylemleri de oluyor.
Ben kendimi beğenmek istiyorum beğendirmek değil ki amacım. Çok kırılıyorum o böyle söyleyince. Ben kendi kusurlarimi elbette görüyorum ve kuaför için zaman bekliyorum. Kızlar bilir küçük tüyleri naparsan yap doğru düzgün alamıyorsunuz batık kalıyor. Bende bebek gibi olsun istiyorum.. sizce çok mu takıyorum yoksa o mu narsist anlamadım?
-Ayda 2-3 kere kuaföre giderim, tüylerimi kuaförde aldiririm ben alınca canım çok yanıyor, süresini beklerim, kuaföre beni götürünce aşkım bıyıkların çıkmış,
-Kollarima ağda vaktinin gelmesini beklerim kollarıma bakıp süzdükten sonra eliyle işaret yapar, yarın alicam zaten derim
-Sen niye bu kadar makyaj yapıyorsun iş görüşmesine gideceksin zaten ne gerek var gibi söylemleri de oluyor.
Ben kendimi beğenmek istiyorum beğendirmek değil ki amacım. Çok kırılıyorum o böyle söyleyince. Ben kendi kusurlarimi elbette görüyorum ve kuaför için zaman bekliyorum. Kızlar bilir küçük tüyleri naparsan yap doğru düzgün alamıyorsunuz batık kalıyor. Bende bebek gibi olsun istiyorum.. sizce çok mu takıyorum yoksa o mu narsist anlamadım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sağlıklı ilişki çıkmaz tr de ya baksana
Çok doğru bunca zaman acaba sorun bende mi dedim fakat benimle alakası yok onu anladım. Elbette ilişkilerde inişler çıkışlar olacak fakat bu denli hiçbir iliskimde yerilip öz saygım düşmemişti
Erkek verince de olmuyor. Kadın verince de olmuyor. Sosyoloji bozuk bana öyle geliyor.
Bide seninle olanın ne amaçla olduğunu bilmiyorsun. Ciddi mi değil mi kullanıyor mu kullanmıyor mu tamamen belirsizlik
Ayrıca kimse ne istediğini bilmiyor.
Narsist biri
Şımartma bunu
narsist ayrıl