Erkek arkadaşım özgüvensiz biri olmamı istiyor galiba?

İlişkimizde ona tapıyor, özgüvenini yükseltecek şeyleri yapıyorum. Yanımda erkek değil "adam" gibi hissetmesini sağlıyor sürekli övüp ilgi gösteriyorum. Bir dediği iki olmuyor, tabi bazen tartışmalarımız da olmuyor değil. Konuya geçelim; sanki beni sürekli yeriyor ya da ben fazla irdeliyorum, bilemiyorum. Bugün mesela; "kız kardeşimden ayakkabı satın alıyorum 37, 38" dedim. İş yerinde çalışırken ayaklarım şişiyor diye bazen 40'da giyiyorum, ki morarmasın, hareketimi kısıtlamasın. Durdu baktı şöyle dedi ki "senin ayakların o kadar değildir, fırıncı küreği, bebek mezarı" dedi. Takmadım. Baktı baktı, güldü; dedi ki aşkım sinirlenmeni bekliyorum" bende ona "niye sinirlenecekmisim ki beden benim, sen söylersin ama yargıyı verecek olan benim" dedim. Sarıldı sonra. Fakat bundan önceki şeyler de var mesela
-Ayda 2-3 kere kuaföre giderim, tüylerimi kuaförde aldiririm ben alınca canım çok yanıyor, süresini beklerim, kuaföre beni götürünce aşkım bıyıkların çıkmış,
-Kollarima ağda vaktinin gelmesini beklerim kollarıma bakıp süzdükten sonra eliyle işaret yapar, yarın alicam zaten derim
-Sen niye bu kadar makyaj yapıyorsun iş görüşmesine gideceksin zaten ne gerek var gibi söylemleri de oluyor.
Ben kendimi beğenmek istiyorum beğendirmek değil ki amacım. Çok kırılıyorum o böyle söyleyince. Ben kendi kusurlarimi elbette görüyorum ve kuaför için zaman bekliyorum. Kızlar bilir küçük tüyleri naparsan yap doğru düzgün alamıyorsunuz batık kalıyor. Bende bebek gibi olsun istiyorum.. sizce çok mu takıyorum yoksa o mu narsist anlamadım?
Erkek arkadaşım özgüvensiz biri olmamı istiyor galiba?
Cevapla