Ablam evlendi ve evi aynı mahallede ama ben ağlayıp duruyorum, buna ağlamam saçma mı?

aynı mahallede evi ve bize geliyor ama ben üzülüyorum. şu günlerde ağlayıp duruyorum. uzak yere gelin giden ve ailesinden çok uzak olanda var. ama ablam bize geliyor. bu durumda ağlamamalı mıyım?
Ablam evlendi ve evi aynı mahallede ama ben ağlayıp duruyorum, buna ağlamam saçma mı?
Güncellemeler
1 yıl
instagrama attığı şeylere bakıp ağlıyorum. şu an bile ağlıyorum
Ablam evlendi ve evi aynı mahallede ama ben ağlayıp duruyorum, buna ağlamam saçma mı?
Cevapla