Yok ne yedin, nereye gittin, ne zaman geldin, nerde yürüyorsun? Sanane ya sanane 30 yaşına gelmişim 🤬
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
düşünen de kabahat zaten annesine saygisi olmayanin kimseye olmaz
Ya bıktım artık çocuk değilim ki 7/24 hesap mı vereceğim 😡
annene bunu kirmadan anlatacaksin o zaman
Yürüyüş yaptığım yere kadar soruyor. Bu kadar da olmaz ki bıktırdılar beni, yumuşağım diye her şeyi soruyorlar. Kardeşim sert ona kimse bir şey soramıyor
sende tepkini koy sert bir sekilde boyle yumusak davranirsan tâbii darlar
İşte tepkimi koyunca sen çok değiştin, git bir doktora konuş diyorlar. Herkes yumuşak olmama alışmış fakat sabrım tükendi. Kimsenin cümlesini istemiyorum
sende onlarin sabirlarini tuket.. değişmeni sağlamasaymis cok ihtiyaçları varsa kendileri gorunsun doktora hemen deli muamelesi başlanıyor 🤦🏼♀️
Hemen saygısızsın, sen kötüsün demeye başlıyorlar. Kimse 30 yaşına gelmiş ya zamanında yeterince sessiz davrandı zaten demiyor
Vallahi bıktım ya 30 yaşıma kadar zaten hiç esnetmedi. Arkadaş olduğum bütün kızlara illa bir yorum yaptığı için herkesten soğudum. Hiç arkadaşım kalmadı, annem ufak ufak işledi
aman desinler istediğin sekilde davran geç
Keşke baştan çok sert olsaydım. Kardeşim öyle ve kimse gıkını çıkaramıyor ona karşı
bir sey olmaz gecti artik koy tepkini 30 yasina gelmisim darlayip durmayin cocuk değilim diye istediklerini söylesinler salla
Gerçekten bu devirde olması gereken şey 18 yaşından sonra aileden kopmak kesinlikle çünkü onlara bağlı kaldıkça her sözü kendilerinde hak görüyorlar. Ekonomi yüzünden onlara bağlı kaldık. Hiç esnetmiyorlar
Bir şey söyledik mi kuzenlerinin hepsi ailesiyle yaşıyor, sizden daha çok hesap veriyor diyorlar. Koskoca ülkede kuzenlerim asosyal ve aileci ise herkes öyledir diye düşünmek neyin kafası ya ben cidden sinir oluyorum
bende ayni durumdaydim iste baski cok uni kazanip ayrilmayi düşünüyorum hayirlisi
Üniversiteyi kazanıp ayrılınca bitmiyor ki 7/24 her konuda söz söyleme hakkına sahipler, baştan hiç yüz vermemek gerekiyor ama işte şartlar yüzünden onlara bağlı kaldık. Her şey çok pahalı
konusmayi seven bir tip olmadığımi bildikleri icin darlamazlar müsait degildim falan diye geçiştirim 😄
Ben de konuşmayı sevmiyorum, zorla laf alıyorlar ağzımdan
koy tepkini bakalım aramaya cesaret edebiliyorlar mi 😄
@roena tamam annem fedakar birisi olabilir fakat çok karışıyor ya onun yüzünden bütün arkadaşlarımla ilişkimi bitirdim. Bu böyle şu söyle diye diye soğudum insanlardan
@roena peşimde olan kız için de yok o çatlak, kafası manyak bizi hackledi falan dedi. Kötü insan dedi kızın hacklemesi dışında bir kötülüğü olmadı. Özünde iyi birisiydi fakat annem düşman ilan etti kızı al işte kız başkasıyla nişanlanmış.
Herkesin bütün huylarının mükemmel olmasını istiyor. Böyle bir dünya var mı 😡
annenle bu durumu ciddi bir sekilde konusman lazım onlar bu durumu kavrayana kadar acikca soyle.. 30 yasima gelmisim sürekli beni darliyorsunuz, sizin yuzunuzden sosyal hayatim kalmadı birini sevmeye kalkissam acaba ne laf edip de karşı tarafla arami bozacaksiniz diye düşünmekten yoruldum bende mutlu olmak istiyorum siz de benim mutlugumu istiyorsunuz tâbii ama ben cok daralıyorum beni biraz rahat birakin falan salla bir şeyler
Konuştum ben ya sorun bendeymiş. Onların bir şey yaptığı yokmuş. Ben insan sevmiyormuşum. Annem ve babam da böyle söyledi. Biz seni hep işledik diye kabul etmiyorlar.
Yani bende sevgi kıtlığı varmış, insan sevmiyormuşum. Senelerce yok şöyle yok böyle insanlar diye içime nasıl işledilerse kimseyle doğru düzgün iletişime geçemiyorum artık tek başıma takılıyorum. Bir bizim ailedeki herkes melek, gerisi şeytan 😒
@roena ben eskiden 48 kiloydum çünkü 7/24 yemeğimi annem ve babam takip ediyordu, hiç fast food hakkım yoktu. Sonra dedim ki ya bu benim bünyem ne istersem yerim onlara inat yemeye başladım her şeyi ve şu anda 70 kiloyum. Kendim istersem zayıflarım bundan sonra kimseyi memnun etmek için zayıflamam çünkü kilo konusunda da hakimiyeti onlara vermek istemiyorum.
ailen cok bakiciymis 🥲
Aşırı baskıcılar fedakar gibi dursalar bile aynı şeyi durup durup beni boş yakaladıkça söylüyorlar. İnsanlardan da soğuyorum aşktan da soğuyorum arkadaşlıktan da soğuyorum. Çareyi yalnız takılmakta buldum inan böyle kafam ağrımıyor
fedakar değil bu senin bir hayatin var kendi hayatlariymis gibi baski uygulayip durmuşlar bundan sonrasina izin verme istedigin gibi yasmaya bak anlamiyorlarsa bir sure iletişimi kes anlarlar belki
Zaten liseden beri işlendiğim için artık sosyalleşmek falan içimden gelmiyor. Kendi kendime bir hayat kurdum. Kendim gidiyorum her yere
Lisede kardeşim bunları hiç dinlememiş, kafasına estiğini yapmış. Bende tam tersi oldu her şey, tedbiri baştan aldılar. Zaten yapım gereği insan kırmayan biriydim eskiden ne dedilerse tamam diyordum. Artık öyle olmadığım için kötü evlat oldum.
Aman boş ver onları düşünmeyi istediğin yaşa bundan sonrasını istediğini yap dogru yanlis fark etmeksizin kimseye de hesap verme
@roena Ablam da zor bir insan. 2 sene içerisinde çok para kazandı ve kimseyi beğenmiyor. Köylüleri zaten çevresinde istemiyor ama kimse uyduruk markayla gezsin, takılsın istemiyor. İnsanları küçümsüyor. Ablamı memnun etmek için en iyi markalardan giyiniyorum fakat her şeyin fiyatı gittikçe öyle bir artıyor ki kredi kartı borcum 30.000 altında gelmiyor. Herkesin çok değişik takıntıları var
Ablam da konuştuğu insanlar bütün ülkeleri gezmiş olsun, en iyi şirketlerde iyi konumlarda olsun, en iyi markalardan giyinsin istiyor. Yoksa karşısındaki kişiyle muhattap olmuyor.
Yani gerçekten yoruldum. Tamam ailem benim için çok şey yapıyor ama her şey mükemmel olsun beklentileri çok fazla. Çok yıprandım ya bildiğin gibi değil.
insanları memnun etmeyi birak ne yaparsan yap asla memnun edemezsin illa ki yargilayacaklari bir seyler olacaktır.. ablanın bir tarafı kalkmis elbette bir gun kendisi de o kucumsedigi insanların yasadigini yasayacaktir ölmeyecekmis gibi yaşıyor bir de 🤦🏼♀️
Ablam çok iyi birisi, kendi kirada otururken bize ev aldı fakat bazen onu tanıyamıyorum. İnsanları aşağılıyor ve küçümsüyor. Herkes o kadar para kazanacak iş bulamaz ki yani şans ondan yana olmuş ama bu bize diğer insanları köylü olarak görme hakkını vermemeli 🥲
iyi bir insan başkasını küçümseme hakkini kendisinde bulmaz umarım aşağıladigi insanlarin hayatini kendisi de yaşar bir gün
@roena çok para kazandı öyle böyle değil ve kazanmaya devam edecek. Kendisi çok fazla toplu taşıma kullanmış zamanında aslında diğer insanların hayatını yaşadı fakat şu an kimseyi beğenmiyor. Herkesi çok iyi şartlarda görmek istiyor ve bu beni yoruyor.
Annem ve babam da zaten ablan zor birisiydi, gergindi şimdi de çok iyi para kazanıyor. Ona bir şey diyemeyiz diyorlar. Bana yükleniyorlar. Efendi ol, kimseyi ezme, saygılı ol vs vs
karmasini yaşayacak bu şekilde insanları asagalamaya devam ederse o isi elbet bozulacaktır ne is yapıyor bu arada
Yani özel sektörde satış yapıyor fakat eskiden hiç para kazanamıyordu. Yeğenim olalı bereketi arttı. Bir de zamanında akrabamızı ölümden kurtardı ablam, o günden sonra işleri büyüdü. Geliri arttı fakat eskiden bu kadar küçümsemezdi kimseyi
@roena ben sandım ki para ablamı mutlu edecek fakat öyle olmadı sigaraya sardı. Sabahtan akşama içiyor ve çok gergin
işkoligin teki olmus umarim parasi biter ne bu kucumseme merakı sanki kendisi hayata bir vip şekilde gelmiş yuzsuzluk mu deniyor buna
Yani çok hırslı birisi oldu, kendisinin ne hale geldiğinin farkında değil. Artık sohbet etmiyor mesela sadece sigara içiyor. Çünkü çok gergin ve hırslı birisi haline geldi. Bütün gün iş düşünüyor eminim
Her şeyin en iyisini o biliyor, kimse bir şey bilmiyor havasında ve yıprandım yani
Annemler de onda kullanamadıkları yetkiyi benim üzerimde kullanmak istiyor. Başka bir dertleri yok. Aman ablam gibi başsız olursam, aksi olursam derdindeler 😓
Kimse yorulduğumun farkında değil, kimseyi memnun edemiyorum gibi geliyor artık
İnan bana başka birisi şu anda benim yaşadığım şartlarda yaşasa takla atar. Ablam her ay maaş gönderiyor, annemler araba aldı ama işte mutluluk ve huzur yok. Hep daha fazlasında gözümüz, ben bile sürekli bir yerlere gidip görme derdine düştüm. Elimdekilerden çabuk sıkılıyorum 😕
Bir şey aldığım günlerce seviniyordum, alınca bitiyor hevesim 😕 en son istediğim kişiye dönüştüm yani
Bugün mesela benim yaşımda genç bir oğlan Miniso'da satış yapıyordu. Açmış rap müziğini bağıra bağıra mutlu mutlu çalışıyordu. Döndüm şöyle asgari ücret alan genç ne kadar mutlu dedim ya bizde bok gibi para var ama işte mutluluğumuzu kaybettik. Yetinemiyoruz artık, her şeyden çabuk sıkılıyoruz 😕
ne yaparsan yap kimseyi memnun edemezsin parayi boş ver hepsi ile iletisimi kes kendi hayatini kurtar
İşte öyle dediğin gibi değil, yakında ablamla çalışmaya başlayacağım ve bana çok iyi imkan sunacak. Ömür boyu ona minnet edeceğim çünkü ablam olmasa üç kuruş parayla bırak gezmeyi tozmayı kiraya bile çıkamam.
Ablamın o yönünü görmezden gelmek zorundayım. Küçümsemesinden, beğenmemesinden kimseyi memnun değilim ama sonuçta kan bağımız var. Öyle kestirip atamıyorsun ki
sen kendi kendini bu duruma ayak uydurmussun kendi hayatinin iplerini ona vermissin al yonet diye kukladan başka bir şey degilsin bu saatten sonra da bir sey degismez bir şey diyemeyeceğim
Annem ve babam da kendileri 1 tane ülkeye gitmemiş bizi okutmak için, ne kadar paraları varsa sonuna kadar bize harcamışlar. Nasıl şimdi kestirip atıyım 😕 ancak işte öfkelenip tavır alabiliyorum ama konuşmaya devam ertesi gün
Ben kukla değilim, başka şirketlerde denedik zaten hop diye ablam yanına almadı. Diğer şirketler hakkımı vermedi, doğru düzgün zam yapmadı. Üç kuruş maaşla olmaz dedi ablam ve onun desteğiyle mobbing yapılan şirketten ayrıldım
3 sene işsizlik çektim, sonraki 3 sene başka şirketlerde çalıştım 6 senem gitti
kuklasin ve paranin kopegi olmussun kendi hakkini kendin bile savunamiyorsun uzgunum ama boyle birine hicbir kiz bakmaz bakmamali
Konumuz kızlara nasıl geldi şimdi? Bu konunun ne alakası var?
zavallisin farkında degilsin kendi hakkini savunamiyorsun 30 yasina gelmissin sence bu normal bir durum mu paraya tapiyorsunuz resmen 🤦🏼♀️
Admin farklı şirketleri denedim diyorum. Terfi vermediler, zam yok elin şirketlerinde sürünse miydim yani?
Kendi kardeşimin yanında çalışmanın nesi zavallı olmak ben anlamadım üstelik 2,5x katına
niye ablana muhtaçmissin gibi yaşıyorsun ablan olmasa bir hiçsin demek ki
Çünkü ablam piyasanın üstünde maaş veriyor. Ben bugün başka bir şirkete geçsem alacağım maaş yine çok düşük olacak. O zaman aile evinden nasıl ayrılıp kendime hayat kurabileceğim? Evet, ablamın gücüne ihtiyacım var. İnkar etmiyorum ki
Aynı durumda ben olsaydım o güce sahip olan önce kardeşimi yanıma alırdım zaten, kardeşim sürünsün istemezdim ki
bu saatten sonra senden bir sey olmaz millete muhtaç kalmissin devam et
Çok yanlış düşünüyorsun. Yerimde kim olsa böyle bir desteği isterdi. Ben 6 sene geç kaldım zaten ablamın kendi arkadaşlarının kardeşleri 6 senedir orada çalışıyor ve para kazanıyor.
Bu konuyu alıp nasıl kızlar konusuna bağladın anlamadım zaten 🫠
ben senin yerinde olsam bu desteği asla istemezdim.. kendi hakkini savunamayan zavallısin diyorum ailen olmasa elinden bir sey gelmeyecek kendini kukla etmissin diyorum böyle birini kimse istemez
Tamam aileme bağlıyım. Zavallı olarak görebilirsin beni ama günümüzde her şey artık para. Hasta oluyorsun nereye gidiyorsun devlet hastanesine mi hayır en iyi özel hastaneye sıra beklememek için, tiyatro-konser-sinema bunların hepsini parayla mı satın alıyoruz yoksa gülümseyince bize bedavaya veriyorlar mı? Peki ya aşk? Karşımızdaki insan bizden çiçek, kolye, parfüm beklemiyor mu? En iyi mekanlara, barlara gitmeyi istemeyecek mi? Bunların kapısını ne açıyor para açıyor. Parasız inan bana bugün bırak başka şehre gitmeyi yaşadığın şehirde dışarda yemeyi bile düşünürsün. Hayat artık çok pahalı ve arkadaşlıklar dahil her şey paraya dayanıyor. Hiçbir arkadaşım hadi dertleşelim demedi. Hep yeni açılan mekanlara çağırdı beni üniversitede
Sana göre ben zavallı birisi olabilirim. Ama günümüz şartlarında Allah öncelikle sağlık versin tabii ama ondan sonra para geliyor. Aşk ve arkadaşlık bile artık buna bağlı
her seyi parayla satin almayi dusunen birisin bence de bir sey basaramaman normal
Aşkı satın alamam, sevgiyi satın alamam. Fakat emek vermek için de para lazım. Hediyesiz, ilgisiz hiçbir şey başlamıyor.
anladım
Ama ben para kazanırsam merak etme öyle hava atan biri olmayacağım. Teyzemler çok garip onlara yeni eşya almaları için bir miktar para göndereceğim. Sonra kimsesiz çocuklara her ay oyuncak götürmeyi düşünüyorum.
Rabbimin betonuna bak sen. Annene üzldüm
Ya bıktım artık çocuk değilim ki 7/24 hesap mı vereceğim
Seni merak ediyor
Yürüyüş yaptığım yere kadar soruyor. Bu kadar da olmaz ki bıktırdılar beni, yumuşağım diye her şeyi soruyorlar. Kardeşim sert ona kimse bir şey soramıyor
Ee nolmuş yani sonuçta o senin annen sormakta haklı değilmi. Yazık kadını üzme idare et işte
Vallahi bıktım ya 30 yaşıma kadar zaten hiç esnetmedi. Arkadaş olduğum bütün kızlara illa bir yorum yaptığı için herkesten soğudum. Hiç arkadaşım kalmadı, annem ufak ufak işledi
Bir şey söyledik mi kuzenlerinin hepsi ailesiyle yaşıyor, sizden daha çok hesap veriyor diyorlar. Koskoca ülkede kuzenlerim asosyal ve aileci ise herkes öyledir diye düşünmek neyin kafası ya ben cidden sinir oluyorum