Güncellemeler
1 yıl
İstihdam yüzde 49 yani işsizlik var bu insanlar ne yiyecek ne icecek nerede barinacak kendisine nasıl bir hayat kuracak bunu düşünün ne demek istediğimi anlarsınız evlenmek ve cocuk yapmak kolay
Güncellemeler
1 yıl
Biz Japonya değiliz biz Almanya değiliz biz kendimizi zor bakıyoruz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayat arkadaşını bulduysan evlilik güzel şey. Ama çok nadir böyleleri
Hayır değil ben çocuğumu düşünürüm ve benim yüzünden kötü bir duruma düşmesini istemem şu an da istihdam yüzde 49 bu ne demek biliyor musun?
E evlenmesin mi neresi suç
Evlenmesinler Avrupa'da neden evlenmiyorlar onlarda insan
Evliliği karşı tarafa zindan etmek suç
Köleniz değil kimse
Millet seviyo evleniyo kardeşim sanane bundan , bekar kalıp her gün birinde mi uyansinlar bumu hayat
Bekarların ne yaptığını sen ne bılıyon? Namussuz olmakla itham etme kimseyi.
Millet seviyo evleniyorsa sorumluluk alsınlar çocuklarına kendileri baksınlar ve iş imkanını'da çocuklara kendileri olustursunlar o zaman
@NewTown Allah aşkına görmezsek duymazsak tamam herkes çok masum dicem de , daha dün biri bana dedi ben 50,60 koşulu ilişki yaşadım sen daha uyuu
Benim kız arkadaşım sadece bir tane oldu ve bitti. Uzun süredir başka kimse de hayatıma girmedi kimseyle de yatıp kalkmadım. Her yalnız olan onun bununla yatıp kalkıyor diye bir şey yok
Evlenirken masrafları erkeklere ödettiğiniz için size kolay zaten ya. Kız olarak anca naz edin onu isterim bunu isterim deyin.
@NewTown yahu sen beni ne kadar tanıyorsun da nefretini bana kusuyosn bn bugüne kadar hayatıma giren birisinden bir tane bile çöp istemedim almadım da siz aşkolara giderseniz olacağı bu zaten
Yoo mıymıy kızların kollarına gitmiyoruz biz.
Tamam amma uzattin git nefretini başka yerde kus sıkma canımı
Senin evlenmeye bu kadar istekli olmanda sebep ne? Niye bu evlilik isteği?
Zina etmemek icn yuva kurmak için
Ben de bekarım ama zina falan etmiyorum biriyle yatmak anlamında. Evliliği de düşünmüyorum.
Senin tercihin
Benim durumum kötü ve çocuğumunda benim gibi olmasını istemediğim için evlenmeyecegim ama refahı yüksek bir ülkede yaşasaydım evlenirdim çocuğumu düşünmek zorunda kalmazdım
Kendini bilmeyenler işte.
sıralamanın linkini atarmısın?
evlenmenin nesi suç anlamadım bu arada
www.sozcu.com.tr/istatistikler-aciklandi-avrupa-da-turkiye-evlilikte-birinci-bosanmada-ucuncu-p39103
ee tamam suçmu bu?
Söyle söyleyim benim geleceğim belli değil iken çocuğuma nasıl gelecek sunacağım tabi düşüncesiz biriysem orası başka
çocugum evladım bir şey biliyormuş gibi güncelleme yapıp durma evlilik sosyolojik bir meseledir işsizlik politik bir meseledir boş myapma
Kesinlikle