Yıllar önce evlatlık almıştım şimdi bir şey olduğunda sen benim annem bile değilsin diyor ne yapıcam?

Evli değildim kimsem yoktu ailem vs ona bağlandım çok güzel bir hayatımız vardı prenses gibi büyüttüm kızımı ama şu an beni takmıyor istemiyor ne yapacağım ergenlik desem 19 yaşında geçti ergenliği bence

Güncellemeler
1 yıl
Birincisi evlatlık olduğunu asla hissettirmedik ona çok çok iyi şartlar sunmak için hamile bile kalmadım

İkincisi eşim kartlarını iptal ettiği halde çantasında parası eksik olmuyor alışveriş yapıyor pahalı yerlerden aklı başına gelsin diye yapmıştı eşim ama aklım almadığı bir şekilde para akışı devam ediyor
Yıllar önce evlatlık almıştım şimdi bir şey olduğunda sen benim annem bile değilsin diyor ne yapıcam?
Cevapla