Güncellemeler
1 yıl
Ya gizli bir kadın üye şu soruyu sormuş Erkek dediğin malı dik duracak sert vuracak
Güncellemeler
1 yıl
Sen değerli ve özel bir insansın ülkenin senin gibi insanlara ihtiyacı var
ag1979 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
şu an Paris sokaklarında gezmek isterdim.
Yalnizmi
Evet
Bu saate tehlikeli olur dikkat et
Orası Türkiye gibi değil ki
Hee hep öyle diyorlar ama alakası yok
Öyle daha önceden yurt dışında buldundum hatta gece kulübünde kızın üstü bile yoktu
Gözleriyle de taciz bile etmediler kızı burada olsada tecavüz etmeye kalkarlardi
Üstsüz kıza bıkmadılar mi
Yok bir erkekle dans etti sadece
burada kesin *
Aynn
Üstü olmayan da iç camasirida yoktur
Ne bilem ben o kadar dikkat etmedim kıza
Bence öyledir ya da üstünü icerde cikartmistir
Bilemicem
Hatta bizim yurt kız erkek karişikti twerk bile yapıyorlardı bizim erkolarda abaza gibi bakıyordu.
Orası mekan olduğu için kimse ilgilenmemistir o saate dışarıda öyle gezemez
Erkolar türk erkolarda bahsettim
Türk erkeği farklı oluyor iyimi kötümü tartisilir
Karakter meselesi ya
orada elleri kolları bağlı da ondan disari çıksın bir dolaşsın bakalim
Kim nasil
Yo bağli değil her boku yiyenlerde var
Aynen
Ama o saate alkol de varsa kız üstsüz se erkek tahrik olamazmi
Bizim yurtta kızla erkek aynı odada kalanlar bile vardı
Bilemm
Hadi canim sende
Evet hatta biri türk digeri iranliydi sevgililerdi
Bana kardes kardeş ders çalışıyorlar deme
Yok tabikide hayir
Ya o erkek o kızı sik. ezse erkek degildir
Neyse
Sana teklif etselerdi yeri. iz yok bur erkekle kalırmış diye
Anlamadım
Bu arada hangi ülkeydi orası
Romanya
Sana yurda yerleştiren yer yok bir erkekle aynı odada kaçırmışım deselerdi
Romanya o kadar da demokrasi değil ya garip
Si. di turkiyedemisin
Gene anlamadım knk ne diyon
Evet şimdi türkiyedeyim
Kanka dediğinde kalurmiydin
Ne okudun bölüm neydi
? Nerde kalırdım ne diyon sen hiç bir şey anlaşılmiyor
Matematik bölümü mezunuyum
Ya yurda yazılırken yerimiz yok bir erkek le aynı oda da kalırsan var deselerdi
burada ise başladın mı matematik öğretmeni mi oldun
Öyle yok kız kız ya da erkek erkeğe kalican diyorlar ama gizli saklı aynı odada kalanlarda var pek tinlimiyor yurt görevlisi bir de kalırdım çünkü bunlar abaza değil istemiyorum dediklerinde hemen anlıyorlar. Ve uzak duruyorlar yani sana öyle zoraki birleşme teklif edemezler.
Ben daha yeni mezunum bakalım hayat bizi ne gösterecek
Ama evliler aynı odada kalabilir
Ya kalan da normal duramaz illaki bir şey olur
Evliler nirmal
Bir tanesi şey dedi seni öpebilir miyim bende istemedim hiç ısrar etmedi ve geri çekildi hatta türk bir kızla sevgili oldular sonra. Hala da ilişkileri devam ediyor. İtalyandi bu arada çocuk
Seni opseydi izin verseydin gerisi de gelirdi
Evet hatta barda fransz biriyle de tanıştim onu da istemedim. Daha da yaklaşmadı herkesin içinde bitiyor yapmak isteyen her türlü yapardı inan bana
Ona inanıyorum kim ne diyecek nerden bilecek
Onca yıl kaldın orada hiç bir şey olmadimi gittiğin gibimi geldin turkiyeye
Evet gittim gibi geldim sonuçda ailen sana inanarak ve gurur duyarak gonderiyor onları utandırmak istemem.
Herkes kendine yakışanı yapar yakıştığını koluna takar.
Kendine yakışanı yapmışsın
Dönünce de mi bir şey olmadı
Allah sen Fransızla yapardım yapacak olsam buradaki abazalarla işim olmaz.
O zaman sen bir turkle de evlenmesi n
Nasip kısmet işleri bunlar ya. Dengime göre bulursam niye olmayasin
Gönlüne göre versin
Amin sanada inşallah ☺️
Teşekkür ederim
İyi geceler
Sadece son şunu soyleyim de
Sen Türk erkeklerine abazan dedin ya hakin da var ama Bursa inan o erkeklerden çok evli bekar kadın da var son paylaşımlara bakarsan bunu görürsün
Neyi
Gizli kullanıcı bir kız
Canım aşklarım bu saate kalkmışım diyor ne istoyor olabilir
Ben ilgilenmiyorum bu tür şeylerle
Kadınları evli bekar farketmiyor
Dediğim gibi ilgi alalarimda değiller ve herkes kendi yakışanını yapar
Yani şunu demek istedim toplum olarak kız erkek farketmiyoruz
Aynn karakter meselesi
Evet
Neyse iyi geceler sana uykum geldi benim de Allah a emanet
Allah rahatlık versin
İşin gücün gönlüne göre olsun sen helal sur emmiş birisin ailen seni iyi yetiştirmiş elleri öpülesi annen baban var onların kıymetini bil ben burada sohbet ettiğim. kizlar la bu şekil de konuşmam zaten paylaşım larim bakarsan anlarsın ama onlarda benim. karekterim değil dediğin gibi hakedene hakkettiği muamele yakışanı koluna yakışmayan ida soluna alacaksın iyi geceler
Yazdıklarınizdan ötürü çok teşekkür ederim 🙂🙂 günaydın bu arada ben uyumuşum da 😅
Gunaydin
Burdamisin ne yapıyorsun
Uf bir tane hergeleyi delirtiyorum 😅😅
Nasıl yani niye
Uzun mesele boş ver 😏😏
Merakettirdin ama sanami yuruyordu
Burdan nasıl anlatsam ki sana
Özelden yazarsan anlatabilirsin takipetsene
Ya kısaca anlatayım bu mal her kızı gömüyor tamamı bende altına yorum yazdım sonra bu baya bı gomuyar banada salladı bende dedim ki sana cevap vermiyorum dengim değilsin. Sana yazmayacağım bakalım kaç gün de delireceksin diye durmadan yadiyor . Benim delirtme gune kalmadı sniyesinde delirdi 😅😅😅
Karekteri o kadar mis
Linkini atıyım istersen
At bakayim
Yok link atılmıyor muş ama senden bahsedebilirim
Olur
Sana etiket olmuyor
Nasıl olacak o halde
Sonuna kadar haklı olduğun bir fikrini söyle? ↗
Ben mi
Cem Can diye bir çocuk bu linke tikla
Evet tikla linki gonderdiğim şeyi
Nasıl arayacağım onu
Yorumlari oku uzun uzun yazmış kadınlar boyle erkkelerden hoşlaniyor diye yazmiş
Arıyorum bulabilirsem Du bakalim
Gelen cevapları oku hepsini zaten gözüne çıkarım ben senin adam hep beni etiketleyerek yazıyor ismimi gördüğün yerde dur
Bulamadım ya sadece kızlara sormuş olabilirmi
Neyse boş ver
Bencede ya sen iyi ol yeter
Güncel yerine kime yazacaktin bunu 😅😅
Ya hatırlayamadım güncel ne ben bir hatamı yaptım afrdersin
Bana yazcagin yere güncele yazmişsin herhalde baksana paylaştiğinin sorunun altına
Özür dilerim ya ne yazdığımı hatırlayamadım trafikteki normale dönünce konuşalım mi
boş ver o zmn
Ya araba kullanıyordum ben niye güncelledim tek müşteri sensin zaten ihtiyaçtan yok trafikteki yazamadım sadece
Sorun değil
Sorun şu buraya yazamıyorum yazdığım gitmiyor sence neden KS.. taraflı ve gavsak sana burdan yazamıyorum ya lütfen bu mesaj sana ulaşırsa özelden yaz
Ya müsait değilsin ya da bana tavır aldın neyse sorun yok
Yok tavir almadım tabikide 😅
Bilmiyorum uzun süre yazmadın belkide müsait değildin bende yorgunluktan 2 saat uyumuşum sabahta erken kalkacam
Yok müsait değilim kolay gelsin sana
Denizde yüzmek