Arkadaşlar patrondan izin almak canım mı oluyor Allah aşkına ya?

Küçük bir ofiste işe başladım 1 ay olacak neredeyse. Geçenlerde patron kendi eliyle sütlaç yapmıştı ve bende birkaç gün önce dolapta olan sütlacı yemek için patrondan izin istedim alabilir miyim diye. Cuma günü de orada çalışan arkadaş patronun benimle dalga geçtiğini izin almamam gerektiğini söyledi. Çok safmışım ve beni öyle görüyorlarmış ne alaka anlamadım hal ve hareketlerimize dikkat etmemiz gerekmiyor mu ya da bir şey yaparken haber vermemek mi lazım patrona?

Arkadaşlar patrondan izin almak canım mı oluyor Allah aşkına ya?
Cevapla