Türkiye bir duygu olsaydı hangisi olurdu?

Sabah bu soruyu gördüm ve düşündüm ki bizim ülke kesinlikle bıkkınlık olurdu

Türkiye bir duygu olsaydı hangisi olurdu?
Cevapla