Arkadaşlar merhaba. Uzak mesafe bi ilişkim var ( Ankara Eskişehir) o genellikle eskişehire geliyor ama benim de Ankara 'ya gitmem lazım. Aileme sorduğumda izin vermediler. Zaten üniversite okuyorum. Okullar açılınca gitmek kolay olur diye düşünüyorum. Yaratıcı yalanlarınız var mı? Şimdiden teşekkür ediyorum...
Güncellemeler
1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şimdi şöyle ben arada sırada Ankara 'ya gidiyorum ama geceden biniyorum sabah orada oluyorum sonra orada işimi halledip akşam tekrar biniyorum gece tekrar evimde oluyorum.
Okul gezisi falan de ya da günübirlik Anıtkabir ziyareti yapacağız de. Sabah 7 de yola çıksan gündüz 2-3 gibi ordasın , hadi 2-3 saat vakit geçirdiniz tekrar akşam bilet alıp binsen gece evde oluyorsun. Bence riske girme derim
hızlı trenle bir saatte gidebiliyoruz öyle bir artısı var. gezi falan diyeceğim sanırım.
Gerçi sen Eskişehirdeysen çok sürmez yol. Ben istanbuldayim.
Evet mantıklı, Anıtkabir gezisi de önemli falan de. Zaten trenle az sürüyor, akşam yine döneceğim dersin. Gitmişken Anıtkabir'e de gidersiniz , fotoğraf falan cekilirsin
evet evet öyle yaparım artık, çok teşekkür ederimm
Hatta ordan bir kaç kızdan rica et , durumu anlat fotoğraf çekilebilir miyiz de. Ailen isterse fotoğrafı gösterirsin.
Benim bir kaç sene önce uzak mesafe konuştuğum bi çocuk vardı. İzmirden geldi İstanbula. Üsküdara gittik, o ara da annem aşırı baskıcı sürekli arayıp duruyor falan. Arkadaşlarımlayım falan demistim, inanmıyor. Sonra ordan bir kaç kızdan rica ettim, annem aradığında telefonu onlar aldı konuştular annemle 😅
ay çok iyi olur valla, iyi ki akıl verdin çok teşekkür ederim ajdadlaşfl deneyeceğim. <3
Rica ederim 🤍
Okul kayıtları ile ilgili gitmen gerektiğini söyle
zaten eskişehirde üniversite okuyorum Ankara'da ne işim var ki :')
Yatay geçiş için Ankara da üniversite ile görüşmem gerek de o zaman
kurgu mu bu?
Hayır niye kurgu olsun
bı tane gay vardı pembe hesapa cıp hep uzak mesafe kurguları ıle yorumlardan haz alıyordu ondan
SKFJALASFKSLD ciddi misin? Hayır değil maalesef. Uzak mesafe bi ilişkim var ve onu özlüyorum. Yanına gitmem lazım. Aileme de yaratıcı yalanlar söylemem lazım...
hahah ıns o degılsındır dghsahf
hayır ikisi de yok, gay değilim kızım ve uzak mesafe bir ilişkşm var...
knk o da ıkıde bır yenı hesap acıyordu 1 xperdı fhdgsfhsah ula sen var ya bı bıtmedın lan
?
cinsellikle alakalı bir soru sormamışım etmemişim, kafada kurma işini azaltalım
kım oldugun bellı oldu sen ısıne bak muzaffer dayı vhadfshfash kahakaha attım her defaasnda nasıl yenı hesap acabılıyor yahu
okay kanka
muzaffer abı kankan degılım ayrıca uzak mesafa ılıskısı olanın fake hesabı olur kontrol etmek amaclı barız neysef hehfahs