Bekâr olup edepli imanlı ve yanlız olmayı tercih ediyorum
Evliliği çocuk oyuncağı yapmadılar mı? Sırf evlenmek için evleniyorlar?
Bekâr olup edepli imanlı ve yanlız olmayı tercih ediyorum
Çoğunluk mantık evliliği yapıyor o yüzden. Çevre baskısı, aile baskısı, arkadaşlarım evlendi ben evde kaldım baskısı yüzünden hazır olmadıkları belki sevmedikleri evlilikler yapıyorlar unutuyorlar ki sevmediği kişiye tahammül edemez insan, ayrıca birçoğu baştan belli oluyor hakaretine göz yumuyorlar, bagırmasına falan sürekli göz yumup alttan alıyorlar unutuyorlar ki bir kere yapan hep yapar... seni en ufak kısıtlıyorsa ayrıl, hakaret ediyorsa ayrıl yani hala ne diye evlilik düşünüyorsun ki sonuç bosanma oluyor zaten... çocuk işi sanıyorlar düzelir diyip daha büyük yanlış yapıyorlar
O kadar haklısınız ki kesinle doğru
Olan çocuklara oluyor
Cevap
8Cevap
Evet aşkı bilen kalmadı maalesef
Maalesef. Herkes böyle nerdeyse. Kadınlar para yakışıklılık erkekler güzellik. Karaktere bakan yok.
Kesinlikle
Evet, çocuk oyuncağı gibi oldu her şey. Ve bu yüzden de boşanmalar arttı
Maalesef öyle
Evet artık evlilikler basitleşti
Evlenmek için evlenenler evliliğin ne kadar ciddi sorumluluk gerektiren bir şey olduğunu bilmiyorlar
Katılıyorum 👍
Hayret bunu nasıl farkettin
He ya. Sanki evcilik oyunu.
Aaa ben 😂😂
bir şov aracı
maalesef
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?