Arkadaşlar yargılamayın lütfen soru aşağıda, ne düşünmeliyim?

Akademik hayatımda önemli rolü bulunan çok değer verdiğim bir hocam var. Kendisinin çoğu bilgisayar işini hallediyorum yardımcı oluyorum. Her an hazır olan o öğrenciyim. Bugün bana gümüş bir kolye ve küpe seti hediye etti. Çok emek veriyorsun teşekkür ederim bu minik bir karşılığı dedi. Alırken çok utandım ve çekindim. Kendisi de benim karakterimi kişiliğimi çok beğenir. Number one öğrencisiyim. Çalışkanım başarılıyım. Sizce bu yüzden mi ödüllerdi yoksa genç ve güzel bir kız olduğum için mi? Gerçekten kötü örnekleri göre göre kötü düşünmeye başladım.
Arkadaşlar yargılamayın lütfen soru aşağıda, ne düşünmeliyim?
Cevapla