Utangaçlıktan konu bulamıyorum konuşamıyoruz ve çok özlüyorum?

Konu bulup konuşamıyorum ve o konuşma başlattığında kısa cevaplar veriyorum ve konuşma bitiyor o da sık sık yazmaya cekiniyor aslında çok konuşmak istiyorum yanlış anlar mı beni acaba
Utangaçlıktan konu bulamıyorum konuşamıyoruz ve çok özlüyorum?
Cevapla