Bana Spor Salonlarına Gitmek Saçma Geliyor?

Günümüz gençliğine bakıyorum, 17-25 yaş arasındaki erkekler haftanın çoğu günü, günde birkaç saat spor çalışarak kas şişirmeye çalışıyorlar. Böyle erkeklerin amaçları kızları kaslarıyla etkilemek veya da başka bir erkekle kavga gibi durumlar söz konusu olduğunda, kaslı vücuduyla karşısındaki erkeği korkutmak. Bir de kaslarını şişirmek için protein tozu da alıyorlar. Protein tozu da zararlı, üstelik zararlı olmasını da kabul etmiyorlar. Ben spor konusunda kafama göre takılıyorum. Spor salonuna gitmiyorum, canım spor yapmak istediğinde, şınav, yürüyüş ve yüzme gibi sporlar yapıyorum. Canım spor yapmak istemediğinde de yapmıyorum hayat bu kadar basit. Yani kısaca bir insanın kaslarını şişirmek için hayatını tüketmesi ve bu uğurda kilolarca protein tozları alması bana saçma geliyor. Bir erkek arada bir spor yapsa, bu sayede de doğal bir şekilde hafif kaslı olsa, kendisini savunacak kadar gücü olsa yeterli. Sizce de haklı değil miyim?

Bana Spor Salonlarına Gitmek Saçma Geliyor?
Cevapla