Sosyal medyadan tanışıp ciddi ilişkiye dönen var mı nasıl güveniyorsunuz?
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
13 sene önce faceden tanışıp evlendik eşimin arkadaşı da arka sokagımda bir kızla tanışmış tesadüf😆😆onlar sayesinde kızlada tanıştık 13 senelik bir kocam ve arkadaşım oldu face sayesinde . Tabi guvenmemek lazım 18yaşnda bir ergen ne anlar. Allah iyileri denk getirsin, 😅😅
Cevap
10Cevap
Ben hayatta güvenmem belki bana yazan erkek başkasınada yazıyordur nerden bilicem zaten güven problemim var
Erkek arkadaşımı instagramdan görüp direkt yazdım zaten, konuşmaları vs. Gayet düzgün şekilde ilerledi tabi ki de güven büyük bir sorun ama ilk buluşmayı falan şehrin ortasında onlarca insanın içinde yaptık hep bu yıl 4. Yılımız...
Anlık bir şey tanisiyorsun sonra görüşme vs başlıyor ve bitiyor :) bu süreç hep aynı güvensem mi guvenmesem mi :)
Evet instadan tanistim evlendim. Cokta guzel yillarimiz gecti cok minnettarim ona iyi ki tanistik Şu an ayrilsak bile sebepler baskaydi ayrilmamiza.. Bence nerden tanismanin bir onemi yoktur. Önemli olan karsilasmak o insanla
arkadaşım League of legends oyununda tanıştığı biri ile evlendi niyet olunca hepsi olur
Sosyal medyada tanıdığım sosyal medyada kalıyor
Genelde kız arkadaşlarım yabancı. Dolayısıyla oyunda falan tanısmıs oluyorum.
Konu "güven" se sosyal medya veya yüzyüze bir şey değişmiyor 😊
İyice tanıdıktan sonra bi kaç buluşma sonrası anlaşılıyor
Reelde tanışıp ciddi ilişki yaşayan mı kaldı memlekette 🤣
Evlenen arkadaslarim oldu.
Reelde nasıl güveniyorsan
Bu siteden var öyle biri
Istersen deneyelim
Zor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?