Sizlere Türkiye de yaşayan bir kürdüm demek neden batıyor?

Ben de kürdüm ama asimile olmuş bir kürdüm Türklesmis demek de daha doğru olur. Kürtceyi sadece anlarım ama konuşamam onun dışında dugunlerimizde hiç kürdistan bayrağı kullanmayiz. Yani bu nefret nedir anlamıyorum arkadaşlar sevip sevmemeniz umurumuzda bile değil😂

Not:Açıklamayı yapmamın sebebi kendini bilmeyen insanlar içindir...

Sizlere Türkiye de yaşayan bir kürdüm demek neden batıyor?
Cevapla