Sitede neden güzel miyim, güzelliğime kaç puan gibi sorular soruyorsunuz?

Güzelliğinizi onaylamasına veya yorumlamasına gerek yok başka insanların. Kaç puan diye soruyorlar bi de. Ben şahsen bunu kendime hakaret sayarım. Kimseye ben güzel miyim diye sormam asla. Eşime bile sormuyorum.

Sitede neden güzel miyim, güzelliğime kaç puan gibi sorular soruyorsunuz?
Cevapla