Bir kızın abisiyle çok rahat olması gayet normal bir durum mu?

Yaşı daha 19 ve benden hiç çekinmez hiç bir konuda her şeyini anlatır okul arkadaşı gibi görür beni benim bir abi olarak mesafe koymam gerekir mi? Not : bu zamana kadar pek mesafe koymadım desem yeridir :)
Güncellemeler
1 yıl
Demek ki neymiş aynı samimiyete devam 🙂
Bir kızın abisiyle çok rahat olması gayet normal bir durum mu?
Cevapla