Benim dedem koyde yaşamasına rağmen yobaz degil garip mi?

Dedem koyde dogmus buyumus ve koyden de hic cikmamis askerlik disinda. Annem anneannem falan kapali ama dedem hic sevmez tabii acil da demez saygi duyar. Ama uzun etek elbise ya da siyah kıyafetler giymemizi istemez. Kefen gibi der. Bana surekli bakim tavsiyesi verir. Tırnaklarıni soyle torpule kendine su sac urunlerini al su sac rengi sana cok yakisir siyah giyme pantolon giyme etek giy spor ayakkabi giyme topuklu giy kisa elbise ve rengarenk giyin falan der. Annem kucukken ona da hep koyde kizlarin giymeye cesaret edemeyecegi kisa renkli etekler topuklu ayakkabilar alirmis. Ve bizim koy cidden cok yobaz azicik ustune oturan yapışan bir sey giysen bile auuuv ouuvv bu ne gii demeye başlarlar. Dedem nasil oyle olmus anlamıyorum.
Benim dedem koyde yaşamasına rağmen yobaz degil garip mi?
Cevapla