Ben açık kızla evlenemem mesela. Kapalı olmalı benim görüşüme göre. Örneğin aşağıdaki fotoğrafta ki kız gibi kapalı olsun isterim. Öyle çarşaf tan falan bahsetmiyorum aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi istiyorum.
Açık kızla evlenmek isterim
Kapalı kızla evlenmek isterim
Fark etmez aile yapımıza göre de her ikisi de uyar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açık kızla mı kapalı kızla mı evlenmek istersiniz?
erkeklerin çoğu için açık kapalı fark etmez aahahah... amma esas soru şu bu kızı dini açıdan mı yoksa güvenilirlik açısından mı değerlendiriyorsun.. kapalıdır ama aile baskısı vardır... yani aslında geçmişi kabarıktır.. bilemezsin.. o yüzden en idealı bi kızı iyi tanımadan sevgili olmamaktır.
Şimdi bir kız olarak sonuçları merak ettiğim için oylama yapacağım. Oyumu ciddiye almayın.😂😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Neden kapali istiyorsun peki… ailen öyle istediği için mi? Yoksa kendi isteğin mi
0
18 Yorumla
Soran
1 yıl
Kendi isteğim böyle. Karımın açık olması beni rahatsız eder. Ailem muhafazakar ama ailemin ne dediğinin benim gözümde pek bir önemi yok. Ben açık bir kız isteseydim onların ne dediğinin de bir önemi olmazdı. Ama işte ben böyle istiyorum, karımın açık bir şekilde toplumda dolaşması beni huzursuz eder bu söz konusu bile olmamalı hatta.
Hayır sanırım sadece saçı açık olursa bunu belki tolere edebilirim fakat saçı haricindeki hiçbir yerinin açık olmasını kabul etmem, benim için kırmızı çizgidir. Saçının açık olmasini kabul etsem de sonuç olarak buna rızam da olmaz aslında , günahını ben çekemem çünkü. Ben sadece saç konusunda kendisine karışmayacağımı ve günahının da kendi boynuna olmasını istediğimi söylerim razı olmadığımı söylerim gerisi ona kalmış artik. Sonuç olarak sadece saçının açık olmasına karışmam fakat eğer saçını da kapatırsa bu durumun beni çok daha memnun edeceğini söylerim. Ve içten içe ona olan sevgi ve saygım da daha da artar
Ve içten içe ona olan sevgi ve saygım da daha da artar Bu dediğin koşullu şartlı sevgi oluyor ama saçma bence ayrica siz muhafazakar birisini bayaği kadinin kendini kapatmasi çok saçma sınırında giyindikten sonra bir şey olmaz
Koşullu şartlı sevgi olmuyor. Ben zaten sevmediğim bir kızla isterse tamamen kapalı olsun yine de sevmediğim bir kızla evlenmem. Eğer evlenmek üzere o kızla konuşuyorsam güzelliğini ve karakterini kalbini beğendiğim için konuşuyorumdur. Ola ki saçı açık bir kızı seversem de saçını da kapatırsa sevgimin daha da artabileceğini o ihtimalin de olduğunu söylemeye çalışıyorum. Lafımı çarpıtmana gerek yok.