Güneydoğu da en yaşanmaz il sizce neresii?

Ben adıyaman diyorum asla yaşayamam tarikata olan aşırı bağlılıkları beni rahatsız ediyor
Adıyaman da menzil tarikatı beldiyeden daha aktif bu da yetmezmiş gibi halk şeyhin eteğini öpüyor evet öylesine demiyorum eteğini öpmek için yerde sürünüyorlar eğitim de çok geri bir şehir ilk beşte en çok çocuk anne ve imam nikahlı kadın bu ilde sizce de tek güneydoğunun değil ülkenin en yaşanmaz ili değilmi
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar adıyaman da bir menzil köyünde kadın erkek otobüs duraklarını ayırmişlar bunlar ne yapmaya çalışıyor sanki başka ülke böyle bir şey olabilir mi kendi kurallarını uyguluyor bu adıyamanlılar
Güneydoğu da en yaşanmaz il sizce neresii?
Cevapla