- ya da oğlun kızın eşleri ile yanında öpüşme rahat olsun ister misin
Bence yuvada o ayıp bu ayıp saçmalığı olmamali bence ailecek özgür rahat içten dürüst olunmalı bence
Bence yuvada o ayıp bu ayıp saçmalığı olmamali bence ailecek özgür rahat içten dürüst olunmalı bence
Selamlar, 🌸
Anne babamın önünde veya yanında eşimle mesafemi korurum.
Korumaktan kastım; bi yere kadar samimi olsam da el kol şakaları yapmam ya da yanında absürt hareketlerde bulunmam.
Çünkü onlar yaşça büyükler ve onların önünde bu tarz şeyleri yapmak biraz saygısızca olur,
Olgun insanlar oldukları için durumdan hoşlanmayabilirler ve ben bu durumu çok yönlü düşünüyorum her zaman. Keyifli günler dilerim ✨️
Cevap
3Cevap
Evlenmişsem elbette rahat olurum. Sadece yakınlaşmam.
belli bir sınır olmalı yoksa olayın mokuu çıkar. ama yobazlık seviyesinde de olmamalı
Olmam
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?