Neden toplumsal anlamda herkes birbirinden uzak ve herkes bencil?

Neden kimse kimseyi anlamıyor? Neden birbirimizden uzağız neden mantıksız şeylerin değer görebildiği bir toplum üzerine saçma sapan kavramların çogaldığı ve mantikli hale getirildiği bir toplumda düzenli ve temiz bir hayat yaşayabilmekten uzak kalıyoruz neden bütün dünya toksik bir hayat ve veya düzen üzerine kıvrıliyo?

Neden toplumsal anlamda herkes birbirinden uzak ve herkes bencil?
Cevapla