Ev sahibimi aramalı mıyım yoksa ev arkadaşımdan haber beklemeli miyim?

Ağustos'un başında ev kiramızın yeni sözleşmesi yapılacak hala yeni kira dönemiyle ilgili bilgim yok çünkü ben sonradan geldiğim için kira ev arkadaşımın üstüne ve ev arkadaşım bana ayrılmadan başka ev bakacağını eğer bulursa gidebileceğini ve bana haber vereceğini söyledi. Şimdi elektrik su internet vs de hep onun üstüne ev sahibiyle de hep o görüşüyo şimdi benim yeni dönem için ev sahibimi aramam ayıp olur mu

Ev sahibimi aramalı mıyım yoksa ev arkadaşımdan haber beklemeli miyim?
Cevapla