Ben aileme normal çalışan istemediğimi belirtiyorum?

Ya kendi işi ya da bir meslek sahibi düşünüyorum diyorum kaç defa.. Durmadan çevremden görücü geliyor ama hiç bı vasıf yok kimseyi aşağılamak istemem fakat bu ekonomide iyi bı meslek iş şart yuva kurmak için benim düşüncem bu. Şimdi paragöz yok koca oarasi yiyecek birini bul diyenler çıkar. Ben kendim ihtiyaçlarını karsiliyorum sükür sadece bu şekil bı evlilik düşünmüyorum
Ben aileme normal çalışan istemediğimi belirtiyorum?
Cevapla