Bir tekne kiralar, denizde ruhumdan izler bırakırdım. Dalgalarla konuşur, ay ışığında dans ederdim

Bir tekne kiralar, denizde ruhumdan izler bırakırdım. Dalgalarla konuşur, ay ışığında dans ederdim

Uzak yeşilliklerin oraya gider uzanırım sadece, zamanın sadece bana ait olduğu bir gün olurdu.
Düşünceler de boğulmak veya geri bulunmak için yeterli bir zaman.
Her günümüz özel değil mi zaten? Bize verilmis bir hediye sadece biz degerlendiremiyoruz birgün her şey son bulacak bu günlerde bitecek elbet kıymetini bilmek gerek ☺
Hayatın hengamesinde sorumluluklarımızın arasında yaşamayı unutuyoruz. Fazladan bir gün verilse diye bu yüzden sordum. Bize özel, sorumlulukların beklentilerin olmadığı tek bir gün gibi düşünebilirsiniz.
Bize öyle bir gun verilse yorgunluktan uyuruz sadece ☺
Cevap
3Cevap
ben sevgilimle birlikte geçirirdim bu günü
Bende tekne alırım.. Açılırım ve dönmem.. Zaten amaç niyet ve yolum bu.. Az kaldı.. Bekliyoruzz:)
Sadece sevdiğim şeyleri hobilerimi vb. yaparak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?