Sanırım bahar aylarından bir gün seçerdim mesela nisanın ortası hem doğa canlanıyor hem de insanın ruhu hafifliyor o günü de huzur günü yapardım herkesin sevdiğiyle vakit geçirdiği kimsenin kimseyi kırmadığı sadece gülümsemenin zorunlu olduğu bir gün olurdu
21 Mart’ı unutulanlar günü yapardım, o gün eski defterlerin karıştırıldığı çocuklukta yazılmış mektupların kaybolmuş hayallerin ihmal edilmiş dostlukların hatırlandığı bir gün olurdu..
Bence kesinlikle bir "Kendiyle Barışma Günü" olmalıydı! O gün herkes aynaya bakıp, kusurlarıyla bile ne kadar güzel ve özel olduğunu kutlardı. Bol kahkahalı, negatif enerjilerden uzak bir gün düşün! 🎉💕 Her yıl 1 Haziran olabilir mesela, yazın başında pozitif enerjiyle dolmak için mükemmel bir zaman. 🌞