

- Maskeleri düştüğü zaman ya şaka derler ya da böyle kendini savunmak için 50 takla atarlar her zaman aklıma geliyordu da konduramiyordum sadece kendisinden değil bütün kadınlardan soğuttu paraya arabaya tapmak nedir arkadaşlar ya 😂


Olayın öncesini konunun nerden çıktığını anlatmadan kendini haklı göstermek için konuşmanın belirli bir kesitini koymuşsun. Kız belki haklı nereden bileceğiz. Ha kullanıldığını düşünüyorsan da yedirmeseydin abicim lafa gelince bütün erkekler çok zekiyim diye geçinir konu 250 gr olunca m*l oluyorsunuz nedense. d
Onu da atayım sana özelden ister misin ne iğrenç varliklarsiniz mk kendileri bir boku beceremiyor erkeğin cebine bakıyor anca parası olan adam ne yapsın sizi allahin varoşlari 😂
Ha bu arada abicim bak prenses eşyaların düşmüş lütfen tak yeniden buyur 👠👒🩱👝💍
Max feminist zekası iban at sana kahve parası atayim 😂
Sen iban at benim babam sana ağladığın parayı komple atsın aşko 😙
Babanız yürüyerek işe gidiyor audiden aşağı binmem diyorsunuz mk siz audiye oturacak kadın mısınız mk 😂
Benim babam işe gitmek icin senin babanı şoför yapacak bi insan abicim hadi kendi fakirliğini ve ailenin fakirliğini al git burdan gece de ben niye fakirim diye ağla 😙
Hayallerin de mi 😂 bahse varım ailenizde ki herkes asgarî ücret çalışanı sende bu varostan farksizsin o yüzden bu kadar kuduruyorsun da bu saaten sonra sen ve senin gibilerini o koltuğa sadece tek amaçla oturturum sonra erkekler kapatilsin diye zirlarsiniz
Kanka senin hayal ettiğini ben yaşıyorum yalnız benim kendi arabam var sen babanın arabasını almaya çalışan aciz bir erkeksin sadece. d adam olsaydın da babanın arabasına muhtaç kalacağına kendin çalışıp kendi arabana binebilseydin belki o zaman bu kızı küçümseyecek bi seviyede olurdun. ddddd
Bu konuşmada kızın paraya-arabaya taptığını ispatlayan kısım tam olarak nerede?
Yoksa para veya arabaya sahip olmayışının, kızlar tarafından hor görüldüğü düşüncesine kapılıp rahatsız olduğun için mi böyle bir serzenişte bulundun?
Şimdi şöyle anlatayım sana benim babamın arabası falan var tamam mı bu kız bunu biliyor çünkü zamanında hep arabayla geziyorduk biz bununla çıkmaya başladık hemen evlenelim falana döndü muhabbet ben o zamanlar beni seviyor diye falan düşünüyordum sonra pederle bir tartıştık arabayi benim altımdan bir çekti bu soğuk yapmaya başladı çağırdığım zaman gelmemeye başladı yok arabasiz gezilmez yok en kötü audiye binerimler falan ben başta şaka yapiyordu sandım sonra soğuk yapıp benim ondan ayrılmama sebeb oldu bugün de aramızda şöyle bir muhabbet döndü sizinkiler sana bakamiyorsa bana yollasinlar dedim o da şey demeye getirdi sen kendine bakamiyorsun bana mi bakicaksin sonra jeton düştü işte soğuk yapmasında ki tek amaç şu an babamla aramin kötü olmasıymış alta son model araba varken senden iyisini mi bulucam diyordu 😂
Hepinizin zihniyeti aynı değil mi 😂 olum BMW görünce kul köle oluyorsunuz yeter ki lüks yaşayayım diye o BMW için yapmayacağınız bir şey yok bundan sonra size hak ettiğiniz gibi muamele etmek gerekiyor yarın babamla arayı düzelteyim arabamı alayım tekrar ondan sonra bunun gibi 10 tane daha çıkar seni çok seviyorumlar falan filanlar ben bu farklıdır diyordum hepsi aynı
Cesare Pavese diye bir şair var onun çok güzel bir sözü var Hiç bir kadın para için evlenmez. Bütün kadınlar bir milyonerle evlenmeden önce ona aşık olacak kadar akıllıdır. Çok mükemmel bir söz yemin ederim ya
Ben bu mahluğu gerçekten sevip değer vermiştim ama sen bu mahluğu savunacak kadar ya idiotsin ya da aynısı olduğun için savunma gerekçesi duyuyorsun
Cevap
0Cevap
E hani o kısmı atmamışsın
Bu bir kısımdan fazlası çünkü bu yaklaşık 1 ay süren bir süreç 1 aylık bütün konuşmalarımi atayim ister misin
Sucladıgın kısmı okumamız lazım
Yani kızda sende suçlu gibisiniz
Şimdi şöyle anlatayım sana benim babamın arabası falan var tamam mı bu kız bunu biliyor çünkü zamanında hep arabayla geziyorduk biz bununla çıkmaya başladık hemen evlenelim falana döndü muhabbet ben o zamanlar beni seviyor diye falan düşünüyordum sonra pederle bir tartıştık arabayi benim altımdan bir çekti bu soğuk yapmaya başladı çağırdığım zaman gelmemeye başladı yok arabasiz gezilmez yok en kötü audiye binerimler falan ben başta şaka yapiyordu sandım sonra soğuk yapıp benim ondan ayrılmama sebeb oldu bugün de aramızda şöyle bir muhabbet döndü sizinkiler sana bakamiyorsa bana yollasinlar dedim o da şey demeye getirdi sen kendine bakamiyorsun bana mi bakicaksin sonra jeton düştü işte soğuk yapmasında ki tek amaç şu an babamla aramin kötü olmasıymış alta son model araba varken senden iyisini mi bulucam diyordu 😂
Yani dediğin gibiyse mal düşkünü o zaman takma
Ama belkide yanlış anlamışsındır olayı bilmiyorum eminsen yoluna bak şüphe varsa konuş net olsun her şey
Yemin ederim fazlası var eksiği yok şu yazdıklarımın ne kadar doğru olduğunu kendini savunma şeklinden açıklama yapmasından bile anlayabilrsin böyle olmayan bir kadına böyle bir şey deseydim açıklama yapmak yerine engeli basmıştı çoktan 😂
Yani bu konuşmada haksız olduğu yok sadece karmaşa var fakat bişey diyemem Hayırlısı olsun ikiniz içinde
İşte konunun buraya gelmesine kadar bir çok muhabbet var da şimdi ben sevdiğim için konduramiyordum bak en basitinden geçen bununla telefonda konuşuyoruz ablası dedi ki Yusuf'a söyle içmeye gidelim bu ablasına dedi ki Yusuf'un şu an arabası yok arabası yoksa napicaz onu dedi ablası ben o zaman ustelememistim ama bugün her şeyi çok net anlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?