Ben sorgulamayı bıraktım ya Cafe de oturuyoruz arkadaşım kadına yalnız olmak zor sence de öyle değil mi dedi sonrası malum buna benzer yanyana bu 2 dingil arkadaşımla bi sürü şeye denk geldim o yüzden sorgulamayı bıraktım..
Bunlar yüzünden bende ciddi ilişki yaşayamıyorum evde kalma sebebim bunlar oldu resmen 😭 ne zaman biriyle Bi ilişkiye baslicak olsam hep eğlence vb yani artık sıkıldım :( son bir aydan fazla uzak duruyorum onlardan buralara nete vs sardım :( zaten bi seneye yakın içime kapanmıştım biraz şimdi biraz daha fazla kapanmaya başladım gibi :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yalan onların çoğu. O kadar hayatına giren çıkan olsa daha gizemli yaşar dillendirmez bunu inanma.
Etrafımda 1 değil 1 den fazla var 😂 canlı yaşıyorum bu durumu insanın psikolojisini bozuyor bi yerden sonra..
Nasıl oluyor ya millet nasıl yapıyor bunu
Ben sorgulamayı bıraktım ya Cafe de oturuyoruz arkadaşım kadına yalnız olmak zor sence de öyle değil mi dedi sonrası malum buna benzer yanyana bu 2 dingil arkadaşımla bi sürü şeye denk geldim o yüzden sorgulamayı bıraktım..
Yok artık ciddi misin bukadar basit se biz neden bulamıyoruz ya sjjsjs
Bunlar yüzünden bende ciddi ilişki yaşayamıyorum evde kalma sebebim bunlar oldu resmen 😭 ne zaman biriyle Bi ilişkiye baslicak olsam hep eğlence vb yani artık sıkıldım :( son bir aydan fazla uzak duruyorum onlardan buralara nete vs sardım :( zaten bi seneye yakın içime kapanmıştım biraz şimdi biraz daha fazla kapanmaya başladım gibi :(
Tanışalım mı ozaman belki birbirimize iyi geliriz 😊
Sakin bana o çocukla flört bazında konuştuğunu soyleme
Doğrudur erkeklerden beklenir
Doğru