Evlenirken eşim çalıştırmama sözü verdi. Ben de ev hanımı olmak istediğim için kabul ettim. Evlendik 1 yıl geçti bana eskisi kadar para vermemeye başladı. En sonunda da çalışmam için hem kendisinden hem ailesinden baskı gördüm. Sonunda bir işe girdim. Fakat bu sefer de ev işleri tepe taklak oldu. Ev süpürülecek mesela işten geldim halim yok 2 haftadır süpürülmüyo. Ya da banyo tuvalet yıkanmıyor 1 aydır. Açıkçası çalışıyorum çalışmasına da iş hayatı bana göre değil. Eve gelince çamaşır yıkamak harici iş yapamıyorum. İşte sürekli ayakta olduğum için evde ayakta iş yapamıyorum. Diğer yandan çalışmazsam kendime hiçbir şey alamam. Sözde beni çalıştırmayacak adam şu an kirayı ben çalışmazsam ödeyemiyor. Psikolojik ve fiziksel olarak yıprandım. Durumu aileme anlatıp ayrılmayı düşünüyorum. Daha çocuğum yok üstelik.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer