Çalışmak İstemiyorum. Bu Durum Boşanma Sebebi Mi?

Evlenirken eşim çalıştırmama sözü verdi. Ben de ev hanımı olmak istediğim için kabul ettim. Evlendik 1 yıl geçti bana eskisi kadar para vermemeye başladı. En sonunda da çalışmam için hem kendisinden hem ailesinden baskı gördüm. Sonunda bir işe girdim. Fakat bu sefer de ev işleri tepe taklak oldu. Ev süpürülecek mesela işten geldim halim yok 2 haftadır süpürülmüyo. Ya da banyo tuvalet yıkanmıyor 1 aydır. Açıkçası çalışıyorum çalışmasına da iş hayatı bana göre değil. Eve gelince çamaşır yıkamak harici iş yapamıyorum. İşte sürekli ayakta olduğum için evde ayakta iş yapamıyorum. Diğer yandan çalışmazsam kendime hiçbir şey alamam. Sözde beni çalıştırmayacak adam şu an kirayı ben çalışmazsam ödeyemiyor. Psikolojik ve fiziksel olarak yıprandım. Durumu aileme anlatıp ayrılmayı düşünüyorum. Daha çocuğum yok üstelik.

Çalışmak İstemiyorum. Bu Durum Boşanma Sebebi Mi?
Çalışmak İstemiyorum. Bu Durum Boşanma Sebebi Mi?
Cevapla