Bu ne sıcak yaa resmen alın yazım silindi 😂😂 kimse bana günaydın demesin bana gün ayalı çok oldu 🤣


Bence çam ağacı olmasın. Yani ağaca karşı değilim. Sadece çam ağacına karşıyım. Çam ağaçları yaz kış yeşil kalıyor. Ancak, çok çabuk yanma özellikleri var. Daha çok soğuk iklimli yerlere uygun. Yanma konusunda daha dayanıklı bir ağaç, ya da meyve ağacı dikilebilir.
Evet ben gelmek isterim ama üzgünüm ki her geçen yıl daha da sıcaklar artacak çünkü küresel ısınma sonuçları bunlar:( hatta her geçtiğimiz yılı arar olucaz.
Cevap
26Cevap
Beni de al 2025 e girerken.. bu yıl yeterince uzadı çünkü.
Sen git abla dönmek istersen, her zaman kapımız açık, biraz takıl😂
Olur ben bir gir çık yapayım gelirim 😂
Zaten hiç bulunduğunuz yeri güzelleştirmeyin hep kolaya kaçın, uzaklaşın.😄
Ben bu yılı sevdim ya biraz daha kalabilirim
Ben gelirim kis senle heryere ama umarim gelen gideni aratmaz🙏😇
Bu seneyle bir sorunum yok. Geçen yıl desen olabilirdi.
Aynen sıcak deniz kenarında bile rahat yok şu bile sicak
2025'in 2024'ten daha iyi olacağı ne malum😂
Şanslıyız ozaman biz üşüyoruz çünkü yağmur yağıyor devamli
Karadeniz mi?
Olmaz herkes girse de ben kalayım. Yıl arttıkça dert de artıyor:)
Günaydın renkli kadın. 2025 daha sıcak olursa peki 😂
Sıcaktan ne uyumuyor ne dışarı cikabiliyorsun
Selam Küçük Hanım iyisinizdir umarım (:
Sizin bu kafayı yaşamak isterim o yüzden ben geliyorum yerimi ayırın :😀
Mutlu yıllar sana 😃✔️
ben 2028’e girmek istiyorum 😃
Geçen yıla göre bu yıl iyi gibi.
Sanki orası daha mı iyi olacak :)
Şey çok büyük değil mi?
Sana bol şans :D
Ben de gelebilir miyim :)
Bende varım ablaaa 💅🫶✋💖
Çam ağacı popomuza da girse bu sıcaklıklar bitmez
Oha çok iyi fikir😄
Ben direk 2045'e girsem olur mu 😂
2300 den yazıyorum : )
Adanalılardan da hızlısın be abla 😂
Bi bakıp haber versene 2025 nasıl 😂
Bende 2035 de mutlu huzurlu olmayı hedefliyorum
Çam ağacı niyetime beni al evinin önüne dik 🤣🤣
kesme yeterince yaktılar
Hayatımdan memnunum
hadi girelim
Hemen geliyom 😂
Tek başına olmaz beraber girelim
Al beni yanina
Geliyorum 🤣
Öyle oluyor mu ya 😂
Vallah çok iyi fikir
Yok biz de kutlama yapılmaz,
Benlde unutma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?