Türkler neden birbirlerini aşağılamaktan zevk alıyor?

Üniversite zamanindayken bir arkadas grubu vardi onlar italyaya gitmisti italya hakkinda konusuyolardi bende italyada en çok floransayı merak ediyorum demistim demez olaydim benimle dalga geçtiler sana vize vermezler boşa hayaller kurma demisti ben belli etmesemde üzülmüştüm yıllar sonra ab vatandaşı oldum artik avrupa ülkelerine gidebiliyorum sosyal medyadan pasaporttumu paylastim avrupaya gidiyorum diye arkadasim gördü nereye gideceğimi sordu bizde kararsizdik ya almanya ya da bulgaristan düşünüyorduk... sonra yine laf etmeye basladi millet daha şehir dışına çıkamıyor sen bide nereye gideceğinemi kararsizsin diye, benim kimseye zararim yok niye böyle davraniyorlar bana anlamiyorum ben sadece istediğim şeyleri anlatiyorum yapincada yine laf ediyorlar insanlar neden acımasız bana?
Türkler neden birbirlerini aşağılamaktan zevk alıyor?
Cevapla