Milletin abarttığı kadar hava sıcakmı sizce?

Yani bulunduğum bölge en sıcak illerden birisi diğer illere göre ona rağmen pekte öyle bi sıcak gelmiyo bana evin içindeyim normal yani camlar falan açık bazıları diyorki yok işte klimasız asla oturulmaz vantiratörsüz asla şöyle böyle millettemi sorun var bendemi sizce çokta rahat oturuyorum?

Milletin abarttığı kadar hava sıcakmı sizce?
Cevapla