Fakir ailede büyüdüm ama bunun sebebi çalışmayan bir anne babaya sahip olmamdı, bana hiçbir katkıları olmadı ikisinde, annem bana hatta şunu diyor;"sana sanki hicbirşey öğretmedim mi? yanıma namaz kılarken durdurdum ya "diyor ne kadar muhafazakar ve geri kafalı, yobaz, Arap zihniyetli olduğunu anlayın işte bu yaptığı tek şeyi fazla şey sanıyor oda zorla bağırarak yanında tutuyordu.
babam sürekli susar anneme karşı ilgi sevgi göstermez içine kapanık bir yapısı var ikisininde, bir an önce bu evden gitmek istiyorum artık bunalıma, depresyona giriyorum intihari düşünceler aklıma geliyor ama engelliyorum
evde yiyecek düzgün birşeyler bulamıyorum saçıma sudan şampuandan başka bir şey süremiyorum bakım ürünlerim yok taa 5 sene önceki lisede kendi aldığım eskimiş pamuklamış t-shirt'leri solmuş renkli pantalonları giymekten utanıp kimsenin içine cıkmak istemiyorum ,8 aydır evdeyim iş arıyorum mk şehrinde iş bulamıyorum çalışmayı çok ama çok istiyorum. para isteyince şaka gibi elimde 15+5 tl veriyorlar 5tl kendine yiyecek al 15'ide pasona yükle diye xndnndndjdmd oda ben istersem haftada bir oluyor buda yetmiyormuş gibi bana baya asırı bir baskı yapıyorlar evin içinde şort askılı giyemiyorum pis pis bakıp iğreniyor gibi yapıyorlar ve sen ospu mu olacaksın cehennemde sonsuza kadar yanacaksın vb şeyler deyin dinden tiksindiriyorlar yemin ederim hayatım çok boktan boş geçti hiç kimsenin arasına katılamadım şu an mezunum okul yıllarında hep öğleleri aç kalırdım sırama kafamı koyup 2-3 ders ağlayıp uyurdum kimseninde umrumda olmazdım çünkü ben sevgisiz büyütülen biriyim ve çok cahil ve tembel insanlarla aynı evde büyüdüm ne yapabilirim sizce hayatımı değiştirmek için?
babam sürekli susar anneme karşı ilgi sevgi göstermez içine kapanık bir yapısı var ikisininde, bir an önce bu evden gitmek istiyorum artık bunalıma, depresyona giriyorum intihari düşünceler aklıma geliyor ama engelliyorum
evde yiyecek düzgün birşeyler bulamıyorum saçıma sudan şampuandan başka bir şey süremiyorum bakım ürünlerim yok taa 5 sene önceki lisede kendi aldığım eskimiş pamuklamış t-shirt'leri solmuş renkli pantalonları giymekten utanıp kimsenin içine cıkmak istemiyorum ,8 aydır evdeyim iş arıyorum mk şehrinde iş bulamıyorum çalışmayı çok ama çok istiyorum. para isteyince şaka gibi elimde 15+5 tl veriyorlar 5tl kendine yiyecek al 15'ide pasona yükle diye xndnndndjdmd oda ben istersem haftada bir oluyor buda yetmiyormuş gibi bana baya asırı bir baskı yapıyorlar evin içinde şort askılı giyemiyorum pis pis bakıp iğreniyor gibi yapıyorlar ve sen ospu mu olacaksın cehennemde sonsuza kadar yanacaksın vb şeyler deyin dinden tiksindiriyorlar yemin ederim hayatım çok boktan boş geçti hiç kimsenin arasına katılamadım şu an mezunum okul yıllarında hep öğleleri aç kalırdım sırama kafamı koyup 2-3 ders ağlayıp uyurdum kimseninde umrumda olmazdım çünkü ben sevgisiz büyütülen biriyim ve çok cahil ve tembel insanlarla aynı evde büyüdüm ne yapabilirim sizce hayatımı değiştirmek için?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer