Arkadaşım yolda baygın birisini görsek o zaman yardım etmeyelim, ağlayan birisini görünce sormayalım, birilerinden kaçan birisine yardım etmeyelim, eşinden dayak yiyen kadına müdahale etmeyelim, sokakta kavga çıksa ayırmayalım ot gibi odun gibi yaşayalım istiyorsun.
Kızın senden rahatsız olmayacağı ne malum? Kafamda kurdumda bir kadın olarak sokakta kalsam ve bankta yatsam biri bana yaklaşıp konuşmaya çalışsa korkarım.
@Aristokratımsı kavgada belki sana zarar gelicek? Belki seni problemlerine dahil edicekler? Yardım etmek istiyorsan polisi ara. canım gibi yaşamaktan iyidir.
Gelip sorma zaten yardım etmek istiyorsan ambulansı arasan çok makbule geçer. Düşünsene ağlayan küçük bir kız görüyorsun yanına yardım etmek için gidiyorsun ama bir bakmışsın annesi ordan hayırdır diye geliyor al başına problemi. Onun yerine polisi veya yetkilileri araman daha mantıklı
Ailesi sana karşı bir harakette bulunabilir. Ya bir parçanı kaybedersen? Onun hesabınıda sana sorarlar. Onun yerine polise “sokakta küçük bir çocuk ağlıyor” diye ihbarda bulunsan daha mantıklı. Bir avukat olarak söylüyorum bu tür davalarda çok bulundum
Benim bahsettiğim konu o değil. Parkta uyuyan bir kızın hayatı seni ilgilendirmez, iyi olup olmadığı seni ilgilendirmez. Eğer gerçekten yardım sever bir insansan polisi veya ambulansı araman lazım ki buda kıza bir problem açabilir. Ben Kanada’da okudum bu durumda olan sokaklarda yüzlerce insan vardı. Senin kafa yapısıyla bir gün gidip birine iyimisin diye sorunca karakolluk oldum. Ben tecrübelerime göre bu çocuğun hayatında bir haraketine tavsiye verdim. Çocuk kıza “tatlı görünüyor” diyincede sapık diye tanımladım. Tatlu göründüğünü düşünmesindede problem yok, çocuğun “belki iyi gelirim” diye sözleri çok tehlikeli.
Kardeşim kadın eğer rahatsız etmeyin beni derse ve arkadaş ısrarcı olursa dediğinde haklısın. Fakat kadın diyaloğa giriyorsa ve tanışmak istiyorsa sen haksızsın.
O durumda olan kadın seninle neden tanışmak veya diyaloğa girmek istesin? Sen fazla özgüvenlisin bu başına dert açıcak dikkat et. Kadınların tarafından düşünmeyide öğren. Belki kadınların tipine uyuyorsun diye kadınlar o “hoş görünüyorsun” iltifatlarına gülüyordur ama şimdi o kadınların tipine uymayan ve garip gözüken birinin bunu kadına dediğini düşün. Karakteri fark etmez o kadın bunu sapıklık olarak algılar.2 saattir başın belaya girmesin diye laf öğretmeye çalışıyorum hala kafanın dikine gidiyorsun bunaldım @Aristokratımsı
Yav ben sokağa çıktığımda bir kadına merhaba diyorum, gülümseyip geçiyorum mesela, komşumuzu görünce nasılsınız diyorum. Ya da sokakta yardıma muhtaç kadın/erkek fark etmez soru soruyorum. Ben sapık mı oluyorum? İnsanlar konuşmadan nasıl tanışacak.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Seni ilgilendirmez, ailevi problemleri veya geçinme sıkıntısı vardır belki. Sokakta uyumasına karışamazsın.
Belki yardımcı olurum
Bence onu rahatsız edersin. Sakın yanına gitme ve kendi haline bırak.
Yalnız hissediyo belki iyi gelirim
Ne alaka kral
Hayır ya sapık değilim
Arkadaş olarak iyi gelirim demek istedim 😑
Reis git kızın yanına, hanımefendi günaydın parkta uyuyakalmışsınız fakat herhangi bir sıkıntınız ya da problem var mı? Diyerekten kibarca sor.
@Aristokratımsı tamam sağ ol
Hayır kardeşim, muhtemelen o kızın arkadaşa ihtiyacı yok. Parkta bir kız gördün diye onunla konuşmaya çalışmak sapıklıktır.
Belki kız akşam fenalaştı bankta sızdı, belki evden kovuldu, belki bunaldı dışarı attı kendini her şey olabilir. Az insan olun lan.
Rahatsız olursa giderim 🥲
@Aristokratımsı Kızın hayatındaki problemler seni ilgilendirmez.
Ama bence olmaz çok tatlı birine benziyor
Ben sapık değilim sen duygusuzsun abi
Oha beni ihbar edecek değil ya
@Aristokratımsı kskdsksk
Kardeşim onun hayatı seni ilgilendirmez. Ben burada sana bir avukat olarak cevap veriyorum. Fikirlerimde doğruluk arıyacağına diken sokuyosun.
Avukat abi ben suç işlemeyeceğim ki 😅
Arkadaşım yolda baygın birisini görsek o zaman yardım etmeyelim, ağlayan birisini görünce sormayalım, birilerinden kaçan birisine yardım etmeyelim, eşinden dayak yiyen kadına müdahale etmeyelim, sokakta kavga çıksa ayırmayalım ot gibi odun gibi yaşayalım istiyorsun.
Kızın senden rahatsız olmayacağı ne malum? Kafamda kurdumda bir kadın olarak sokakta kalsam ve bankta yatsam biri bana yaklaşıp konuşmaya çalışsa korkarım.
Belki kız bayıldı şu an yardıma ihtiyacı var 😱
@Aristokratımsı kavgada belki sana zarar gelicek? Belki seni problemlerine dahil edicekler? Yardım etmek istiyorsan polisi ara. canım gibi yaşamaktan iyidir.
Ambulans mı çağırsam kız uyanmıyor
Gelip sorma zaten yardım etmek istiyorsan ambulansı arasan çok makbule geçer. Düşünsene ağlayan küçük bir kız görüyorsun yanına yardım etmek için gidiyorsun ama bir bakmışsın annesi ordan hayırdır diye geliyor al başına problemi. Onun yerine polisi veya yetkilileri araman daha mantıklı
Evet ambulans çağır elleme kızı
Ağlayan çocuğa da mı yardım etmeyelim yuh
Reis sen beni dinle, git sor. Baktın kız rahatsız oluyor çeker gidersin. Ayhana kalsa sen kızı kucaklayıp koşa koşa eve götüreceksin.
Ailesi sana karşı bir harakette bulunabilir. Ya bir parçanı kaybedersen? Onun hesabınıda sana sorarlar. Onun yerine polise “sokakta küçük bir çocuk ağlıyor” diye ihbarda bulunsan daha mantıklı. Bir avukat olarak söylüyorum bu tür davalarda çok bulundum
Ben gidip iyi misiniz diyeceğim rahatsız olursa uzaklaşırım
Parça kaybetmek ne
Kol, bacak, böbrek gibi bir sürü şey sayabilirim. Onlada uğraştırma
Ohaa abi kızın kolunda kesik izi var
Ambulansı ara ve polise ihbar et. Sen bu konuda bir şey yapamazsın çünkü yetkili değilsin
@Aristokratımsı Abi çok mantıklı konuştun ikna oldum ama kız beni pıçaklarsa senin suçun 😁
Benim bahsettiğim konu o değil. Parkta uyuyan bir kızın hayatı seni ilgilendirmez, iyi olup olmadığı seni ilgilendirmez. Eğer gerçekten yardım sever bir insansan polisi veya ambulansı araman lazım ki buda kıza bir problem açabilir. Ben Kanada’da okudum bu durumda olan sokaklarda yüzlerce insan vardı. Senin kafa yapısıyla bir gün gidip birine iyimisin diye sorunca karakolluk oldum. Ben tecrübelerime göre bu çocuğun hayatında bir haraketine tavsiye verdim. Çocuk kıza “tatlı görünüyor” diyincede sapık diye tanımladım. Tatlu göründüğünü düşünmesindede problem yok, çocuğun “belki iyi gelirim” diye sözleri çok tehlikeli.
@Aristokratımsı bir olayları kadınların tarafındanda bakmayı öğrenmen gerekiyor. Bu durumda madur olan çok insanla karşılaştım.
Kardeşim kadın eğer rahatsız etmeyin beni derse ve arkadaş ısrarcı olursa dediğinde haklısın. Fakat kadın diyaloğa giriyorsa ve tanışmak istiyorsa sen haksızsın.
O durumda olan kadın seninle neden tanışmak veya diyaloğa girmek istesin? Sen fazla özgüvenlisin bu başına dert açıcak dikkat et. Kadınların tarafından düşünmeyide öğren. Belki kadınların tipine uyuyorsun diye kadınlar o “hoş görünüyorsun” iltifatlarına gülüyordur ama şimdi o kadınların tipine uymayan ve garip gözüken birinin bunu kadına dediğini düşün. Karakteri fark etmez o kadın bunu sapıklık olarak algılar.2 saattir başın belaya girmesin diye laf öğretmeye çalışıyorum hala kafanın dikine gidiyorsun bunaldım @Aristokratımsı
Yav ben sokağa çıktığımda bir kadına merhaba diyorum, gülümseyip geçiyorum mesela, komşumuzu görünce nasılsınız diyorum. Ya da sokakta yardıma muhtaç kadın/erkek fark etmez soru soruyorum. Ben sapık mı oluyorum? İnsanlar konuşmadan nasıl tanışacak.
Arkadaşını beklerken uyuyakalmış, sorun yokmuş
Kardeşim artık sen bir sapıksın, bu lekeyle yaşama))
Ahshshs intihar mı edeyim
Kalk lan kalk burası evin mi malak gibi yayılmışsın diye bağır çağır
Hahahha 😂
Korkarım olmaz 😅
Kaç yaşlarında
Bilmiyorum yirmili yaşlarda sanırım
İnsanlık adına gidip yanına derdi olup olmadığını sorabilirsin
Var işte belli 😅
Kanka en guzeli polisi aramak.
Niye ki suç mu
Suc degil tabiki de farkli bir durum var ise yardimci olurlar. Bir kiz parkta niye uyusun aws. Cok merak ediyosan git sor sende
Sorayım bence de
uyandır
Ne diyeceğim
Bıraksana kendi halina *
Silk